Vraag

Uitmaken of niet?

  • 4 July 2023
  • 14 reacties
  • 214 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

heee,

ik ben een meisje 13 jaar ik zit nu in eind eerste

ik heb sinds 4 dagen een vriendje alleen het zit zo

(dit hoef je niet perse te lezen maar wel als je t verhaal wilt snappen)

(Ik ken hem al 8 jaar ofzo en in groep 5 hebben we ooit iets gehad maar dat is weer over gegaan omdat hij bang was voor de reacties van andere. Later zijn we wel hele goeie vrienden geworden, niet met afs ofzo maar gw veel appen en bellen. We zitten niet meer bij elkaar op school sinds de middelbare. En ik hoorde van iemand dat hij mij in gr 8 vk wou vragen maar dat hij dat niet durfde, en dat hij mij nu al langer dan 1 jaar leuk vind. Maar dat wist ik toen niet.

Aan het begin van de middelbare gingen we dus allebei naar een andere school en daar liet ik aan een nieuwe vriendin een foto van hem zien en uiteindelijk heb ik aan haar zijn snap gegeven.  Zij werden toen ineens heel close en daar was ik best jaloers over. Stiekem vond ik hem al die tijd nog leuk.  Die vriendin is trouwens niet echt een “echte” vriendin want echte vriendinnen spreken niet met elkaars exen af. We hebben er best wel veel ruzie over gehad want ik was boos omdat zij met hem ging afspreken. Later hebben we het bij gelegt en voor dat ik met hem had vertelde ze aan mij dat ze hem leuk vind en ze is al een x door hem afgewezen. Dus toen ging ze aan hem vragen of hij iemand leuk vond en toen kwam ze dr achter dat hij mij leuk vond. Ze wist al wel dat ik m leuk vond al die tijd. En toen heb ik hem gevraagd om aan die vriendin te laten zien dat ik hem wel kon krijgen en omdat ik hem natuurlijk leuk vind! Zij is nu helemaal verdrietig.)

MAAR NU KOMT HET

Sinds ik met hem heb is het dus iets minder gezellig dan voordat we wat hadden. Hij doet ietsje afstandelijker en we waren closer toen we nog gewoon vrienden waren. Ook is het de hele tijd akward omdat we al een x wat hebben gehad. Maar k heb een paar dingen wrm ik over hem twijfel.

1: we sturen dus zeg mr de hele tijd halve hartjes zo met je vingers je weet wel. Nou toen ging die dus afspreken met vrienden van hem en toen stuurde ie ineens plafonfoto ipv gezicht met hartje en toen hij weer thuis was deed ie weer helemaal gezellig en leuk met hartjes dr bij.

2: eerst stond altijd zijn locatie voor mij aan ook toen we niet iets hadden en nu staat ie ineens voor mij uit.

ook twijfel ik of ik het niet wil uitmaken want we gaan toch wrs nooit afspreken want we zitten op andere school dus dat.

En die ene 'vriendin’ zegt nu dat ie onze relatie niet serieus neemt maar ik weet niet of ze dat zegt omdat zij hem leuk vind of omdat ze het meent.

 

Hopelijk vond je me lange verhaaltje niet té lang!!

Hebben jullie tips/advies en moet ik het uitmaken?

kusjes xx

 


14 reacties

Reputatie 3
Badge

Heb je er al over gepraat met hem?

Reputatie 3
Badge +1

Heb je er al over gepraat met hem?

Nopee

Reputatie 3
Badge

Ik zou daar dan mee beginnen…

Reputatie 3
Badge

Succes

Hmmm ergens vind ik jou ook niet zo netjes in deze.  Jij wilde niks totdat je er achter kwam dat je vriendin hem leuk vindt. En daarna wilde je iets met hem op te bewijzen dat je hem kon krijgen. 

Reputatie 3
Badge +1

Hmmm ergens vind ik jou ook niet zo netjes in deze.  Jij wilde niks totdat je er achter kwam dat je vriendin hem leuk vindt. En daarna wilde je iets met hem op te bewijzen dat je hem kon krijgen. 

Dat is ergens wel mr ook ergens niet waar mr k vond m wel al die tijd al leuk

Maar is dat dat nieuwe vriendje het vriendje waar je het over hebt in de topic?

 

groeten

Reputatie 7
Badge +14

@Mimo,

 

ik weet soms niet of ik nou bang voor jou moet zijn of niet als je iets post (als reactie op iets wat ik geschreven heb), maar ik denk dat ik je steeds wel iets beter begrijp en ik je (daardoor) ook steeds grappiger vindt. Je hebt wel humor en je hebt wel een punt hier.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

Wat anderen ook al zeggen, praat er met hem over. Maar als het echt minder gezellig en awkward blijft zit er misschien niet echt een toekomst in de relatie. Dat is ook niet erg. Sommige mensen werken gewoon beter als vrienden.

Succes

@Mimo,

 

ik weet soms niet of ik nou bang voor jou moet zijn of niet als je iets post (als reactie op iets wat ik geschreven heb), maar ik denk dat ik je steeds wel iets beter begrijp en ik je (daardoor) ook steeds grappiger vindt. Je hebt wel humor en je hebt wel een punt hier.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

Ik ben ook heel eng.  Dus pas maar op.  

Reputatie 7
Badge +14

@Mimo,

Ik ben ook heel eng.  Dus pas maar op.  

😂😁😘

 

 

 

 

en ik ben het eens met @tim16  😉

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 4
Badge +1

@MickeyMouse en @Mimo,

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

Let ook op dat je je aan Forumregel 5 houdt: Chatten en bloggen is niet toegestaan.

 

Veel plezier op het Forum!

Groet, Babs van de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +9

Ik zou ze met rust laten. Laat hun het lekker uitvogelen. Inderdaad uitmaken, je wilt met hem omdat je jaloers bent en niet omdat je verliefd op hem bent, ook vind ik dat vrienden en vriendinnen het helemaal zelf moeten weten of ze nou een ex leuk vinden of niet en met hun zouden willen. Maarja, dat is hoe ik het zie. Fijne dag!

Reputatie 3
Badge +1

Maar is dat dat nieuwe vriendje het vriendje waar je het over hebt in de topic?

 

groeten

Ja hahha

Reageer