uitmaken of niet?

  • 29 January 2021
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Badge

Hoi hoi, 

 

Ik heb sinds n weekje verkering met iemand, maar ik voel me er niet goed bij. Hij vroeg mij en ik heb ja gezegd, maar sinds ik verkering met hem heb krijg ik steeds sterkere gevoelens voor n andere jongen. Ik voel me ontzettend rot en vooral n enorme bitch. Ik wil hem niet kwetsen, maar als ik het uitmaak en t blijkt dat die andere boy mij niet leuk vind heb ik geen idee meer wat ik moet doen. als iemand tips en/of advies heeft zeg t dan want k weet niet meer echt wat k moet doen. 

thnx alv  


3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Liv2007,

als je je er niet goed bij voelt moet je het uitmaken. Liefde is geen verplichting, maar een gevoel wat bedoeld is om fijn te zijn. Het kan hem misschien kwetsen maar daar komt hij wel overheen. Bovendien: niemand wilt toch een vriendin die gevoelens heeft voor een ander? En wat je met de andere jongen doet moet je zelf weten. Ik zou hem in ieder geval niet vragen als je het nog niet hebt uitgemaakt met de ene jongen (beetje verwarrend, ene jongen en andere jongen). Als je het uitmaakt ben je geen bitch. Maar als je terwijl je al een relatie hebt ook nog een andere aangaat… 

Als de andere jongen jou niet leuk vindt, ja, daar kan ik niets aan doen. Dan heb je maar even geen vriendje.

Succes!

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 2
Badge +1

heyyy,

natuurlijk is liefde niet verplicht. Ik zou ff goed kijken hoe die jongen is bijvoorbeeld: mag hij mij? heeft hij al verkering? als je hem uiteindelijk niet echt te aardig vindt ofzo, blijf dan bij die andere jongen

Badge

Hai, als ik jouw was zou ik de andere jongen achter na gaan! Uitmaken is zeker moeilijk, maar als je het op een goede manier brengt kan je nog vrienden zijn.  (zonder elkaar te haten of raar te vinden) Maar voor nu, volg je gevoelens. Good luck!

Reageer