Skip to main content

Heyyy,

Ik heb nu voor ongeveer 8 maanden al met een jongen, hij is leuk en zijn vrienden zijn echt leuk maar ik voel me door hem te veel vastgelegd 

Ik zou zegmaar vrij willen zijn op het gebied van jongens.

De afgelopen maanden twijfelde ik hier al veel over maar ik weet niet wat ik moet doen.

Moet ik het uitmaken of niet

ik snap je ik had precies het zelfde met mn ex uiteindelijk heeft het uitmaken met mn ex de wereld voor me geopend ik kan nu ook eindelijk weer afspreken  met mn jongens vrienden

 

groetje girl


ik snap je ik had precies het zelfde met mn ex uiteindelijk heeft het uitmaken met mn ex de wereld voor me geopend ik kan nu ook eindelijk weer afspreken  met mn jongens vrienden

 

groetje girl

Heyyy,

Zijn vrienden zal ik kwijt gaan raken als ik het uitmaak dus dat is jammer maar het grootse probleem is dat ik hem elke dag op school tegenkom

Ik ben ook wel bang voor zijn reactie want hij vind me nog wel leuk denk ik


dat snap ik maar als zijn vrienden ook echt jou vrieden zijn gaan ze je echt niet in de steek laten omdat je het uit maakt met hem en om hem op school tegen komen dat heb ik ook bij mn ex maar wij zijn nog gewoon goede vrienden

 

xx


Heyyy,

Ik heb nu voor ongeveer 8 maanden al met een jongen, hij is leuk en zijn vrienden zijn echt leuk maar ik voel me door hem te veel vastgelegd 

Ik zou zegmaar vrij willen zijn op het gebied van jongens.

De afgelopen maanden twijfelde ik hier al veel over maar ik weet niet wat ik moet doen.

Moet ik het uitmaken of niet

ALs je je niet fijn voelt bij een relatie, stop er dan mee. (Je hoeft t niet te doen is jouw keuze en relatie)

 

liefs🦋

xx


Reageer