Vraag

uitmaken, maar zijn gevoelens...

  • 5 February 2021
  • 8 reacties
  • 70 Bekeken

Badge

hey heyy,

oke so ik heb een relatie met een jongen maar ik denk dat ik lesbisch ben weet het eigenlijk bijna zeker dusssss wil ik het uitmaken maar de jongen waarmee ik heb ik heel erg gevoelig en de vorige keer dat iemand het met hem had uitgemaakt heeft hij geprobeerd zelfmoord te plegen. Maar ik wil niet dat hij zichzelf weer iets aan doet. En bdw hij denk echt dat ik de one ben en is helemaal obsessed met mij. So wat moet ik doen denken jullie

HELPPPP!


8 reacties

Reputatie 5
Badge +6

hoii, ik zou het uitmaken, ik bewonder je goedheid voor het feit dat je het niet wil uitmaken voor hem… maar toch ga je hem opdenduur kwetsen… ik zou het nu doen zodat je dr vanaf bent

Reputatie 2
Badge +1

Ik zou het uitmaken, liefde moet van beide kant komen. Maar leg het hem wel goed uit en doe het in persoon en niet via een whatsappje. Als het niet kan wegens Corona kun je het altijd via een meet doen aangezien je zegt dat hij zeer gevoelig is.

 

Ik hoop dat dit helpt om de juiste beslissing te maken! :slight_smile:

#jekunthet

Badge

Oke guys dankjulliewel ik ga het proberen…

 

De anderen hebben volledig gelijk. Als het niet van beide komt, heeft het uiteindelijk geen enkele zin en dan is het juist sneu om hem nog langer aan het lijntje te houden. Je kunt het dus gewoon het beste vertellen. Daar komt ie ook wel weer overheen.  

Reputatie 2
Badge +1

Do or do not… There is no try…

 

Reputatie 2
Badge +1

Sorry, moest gewoon.

#starwarsfan

Badge

hahhahaah oke @Nihilus. i’m going to do it

Ik zie dat je al hebt besloten het toch uit te maken, maar ik zou alsnog mijn two cents erin willen gooien.

Ten eerste vind ik het heel fijn dat je erachter bent gekomen dat je op vrouwen valt. Die ontdekking kan je veel rust geven. Het is heel lief en goed dat je zoveel om hem geeft en dat je niet wil dat hij zichzelf iets aandoet. Het probleem is dat jij daar geen macht over hebt. Zelf al zou je het niet uitmaken, kan hij alsnog besluiten om zichzelf te bezeren. Het is niet jouw schuld.

Wat ik duidelijk wil hebben is dat je moet kiezen voor je eigen geluk. Je moet mensen niet "ghosten” (= zomaar verdwijnen uit iemands leven) maar je moet ook niet in een relatie blijven zitten die je niet gelukkig maakt. Je bent er namelijk niet om anderen hun leven mooi te maken. Je moet ook aan jezelf blijven denken. Daarnaast is het ook niet gezond om in een relatie te blijven steken waar je niet gelukkig bent. Dat gaat hij ook merken.

Kies voor jezelf, maar laat hem weten dat je er wel voor hem zal zijn. 

Reageer