uitmaken door ouders

  • 3 November 2022
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Badge

Ik ben een 18 jarige meisje. Heb sinds een paar weken een relatie met een 19 jarige jongen. Wij hebben echte gevoelens voor elkaar.Gisteren hadden we geweldige qualitytime totdat hij naar huis moest. Van zijn ouders mocht hij niet komen maar hij is toch gekomen naar mij. Om deze reden moest hij het uitmaken via berichten. 

Ik heb hem gezegd dat zoiets niet kan en heel extreem is. Hij antwoorde altijd met tis gedaan. In het laatste berichtje stond er Gelieve mij niet te sturen. 
Kheb mijn twijfels want hij praat nooit zo en ik vermoed dat zijn moeder zijn gsm heeft afgepakt.

Wat moet ik doen?


2 reacties

Probeer om op een of andere manier toch in contact te komen met je vriendje. Helaas heb ik zoiets eerder gezien met een vriendin van mij. Toen bleek het ook de ouders te zien die de berichtje stuurden. Heb je het gevoel dat de ouders heel erg beschermend en streng zijn? 

Het is natuurlijk wel vreemd dat als hij echt van je houdt, hij je om zoiets meteen dumpt. Vooral omdat het van zijn ouders moest. Verder vind ik persoonlijk dat zijn ouders niks hebben te zeggen over jullie relatie. Jullie zijn beide oud genoeg om hier zelf beslissingen over te maken ♡ Het is belangrijk dat jij en je vriendje hier nog even samen over praten in real life. Want dit soort dingen bespreken via WhatsApp ofzo werkt niet. Dan komen dingen anders over dan ze bedoeld zijn! 

Ik hoop dat je hier wat mee kunt en hopen dat alles gewoon weer goed komt!

Liefs van mij!! ♡

Reputatie 4
Badge +3

Dit forum is tot 18 jaar dus eigenlijk mag je hierop geen account aanmaken. 

Reageer