Skip to main content

Ik zit er al een paar maanden aan te denken om het uit te maken met mijn vriend. Eigenlijk weet ik het zeker dat ik het snel moet doen, want ik wil hem niet aan het lijntje houden. Ik wil hem niet kwetsen, maar ik weet dat dat toch gaat gebeuren. Er is verder geen drama in onze relatie, hij heeft nooit wat fout gedaan, maar ik voel gewoon dat ik het uit moet maken. Nu komt dus hetgeen waar ik over twijfel: Ik wil het vanavond doen, maar we hebben dus net 1 jaar een relatie en hij heeft dus een cadeautje voor mij die hij op vakantie heeft gekocht, dus vind ik het extra zielig. Ik heb nog niks voor hem, maar ik weet niet of ik toch iets voor hem moet kopen en het een andere keer uit moet maken, of het wel gewoon vanavond moet doen.

Hallo @x_Elsa_x 

 

Ik snap dat je je rot voelt al helemaal omdat het jullie 1 jarig jubileum is en hij ook nog eens iets voor je heeft gekocht. Ook weet ik dat je hem niet aan het lijntje noet houden omdat je het dan alleen nog maar moeilijker voor hem maakt om te dealen met de breakup. Mijn advies ; maak het zo snel mogelijk face to face uit. Zowel voor hem als jezelf


Reageer