Vraag

uitmaken??

  • 19 December 2021
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Badge

ik ben jongen en ik ben 16 en mijn vriendin is 13. ik heb al een maand verkering maar ik begin twijfels te hebben. ik was ook al zins de brugklas verliefd op een ander meisje waar ik nu nog steeds gevoelens voor heb. ik zit zelf nu in de 4e. we zijn wel vrienden en ze zit ook bij me in de klas. soms doet ze een beetje plagerig en pesterig tegen mij, ons vriendengroepje en ik denken dat ze zo doet omdat ze me juist leuk vind en ze het gewoon niet durft te zeggen. mijn vriendin is aardig en lief maar voor mijn gevoel is ze gewoon te jong en te kinderlijk. en ik denk ook niet dat onze relatie iets kan worden. dus moet ik het uitmaken en wat moet ik doen met mijn gevoelens voor het andere meisje. please help


2 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Hey @priveanoniem2005,

Je geeft eigenlijk al antwoord op je vraag: je vindt haar te kinderlijk en je ziet geen toekomst met haar voor je, oftewel je wilt liever naar de andere.

Doe waar jij je het beste bij voelt, maar niet doen alsof je verliefd op je vriendin bent terwijl dit eigenlijk niet zo is.

hopelijk heb je zo genoeg informatie gekregen

doei!

Reputatie 5
Badge +3

Oké uit ervaring zeg ik dat het beter zou zijn om het uit te maken want als je niet meer denkt dat het iets kan Zijn  En je wacht heel lang kan dat heel erg pijn doen en met dat andere meisje zou ik nadat je het uitgemaakt hebt uit gaan zoeken of ze je leuk vind alleen het kan voor de vriendin die je momenteel hebt wel een schock zijn als ze erachter komt dat je die andere meid al lang leuk vond dus wacht niet te lang 

Reageer