Vraag

uitmaken ?

  • 23 August 2020
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Badge
  • Oke ik heb nu dus al best wel wat maandjes verkering met een jongen. En ik zit te twijfelen wat ik moet doen. Al een tijdje laat hij echt nooit iets van zich horen bijv: Hij stuurt nooit een appje of dat soort dingen en als er een appje komt is die van mij en het komt altijd alleen van mijn kant. En het tweede dingetje ik weet niet of ik hem meer zo leuk vindt, want ik vind een andere jongen ook leuk. Het is echt een hele aardige jongen waarmee ik nu in een relatie zit en ik wil hem niet kwetsen. 

 

Wat vinden jullie? Wat zouden jullie doen? En stel ik zou het uit maken hoe zouden jullie het doen zonder hem te kwetsen? 

 Alsjeblieft antwoordt i need advice :)​​​​​​


3 reacties

Badge

Als je twijfelt is het een Jaa, je kan veel beter krijgen dan dit x

Wil je niet meerder keren hetzelfde topic maken? Dat nodigt niet uit om te antwoorden. 

Als je mijn advies wilt moet je maar in het vorige topic zoeken, je stelt namelijk exact dezelfde vraag.

Dankje

Badge

Heyy,
Om je vragen te beantwoorden hebben we eigenlijk wat meer info nodig denk ik.
Weet hij wat jij graag zou willen en weet je wat hij zou willen?
Want misschien is dit wel zijn eerste relatie en is hij vrij “onzeker” over wat hij wel en niet moet doen. 
Er is ook een belangrijk ding, niet iedereen is hetzelfde en ik bedoel…
Wat je op tiktok en op youtube ziet, zo gaat het bijna nooit in het echte leven! Niemand appt echt elke dag!
Dus denk daar misschien eerst over na of praat met hem!
Je moet niet te hoge eisen stellen, dan gaat hij je ook minder leuk vinden, want zeg het zelf jij zou het ook niet leuk vinden als iemand zoveel eisen stelt.

Reageer