Vraag

Uitmaken?

  • 20 August 2020
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Badge

Oke ik heb nu dus al best wel wat maandjes verkering met een jongen. En ik zit te twijfelen wat ik moet doen. Al een tijdje laat hij echt nooit iets van zich horen bijv: Hij stuurt nooit een appje of dat soort dingen en als er een appje komt is die van mij en het komt altijd alleen van mijn kant. En het tweede dingetje ik weet niet of ik hem meer zo leuk vindt, want ik vind een andere jongen ook leuk. Het is echt een hele aardige jongen waarmee ik nu in een relatie zit en ik wil hem niet kwetsen. 

 

Wat vinden jullie? Wat zouden jullie doen? En stel ik zou het uit maken hoe zouden jullie het doen zonder hem te kwetsen? 

 Alsjeblieft antwoordt ik heb jullie advies nodigxx


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hebben jullie hier al over gepraat? Maak afspraken.

Badge

Hebben jullie hier al over gepraat? Maak afspraken.

Nee dat hebben we nog niet gedaan Zal ik doen.

Heyy

Als jij denkt dat je je beter zult voelen als jullie niet meer samen zijn moet je dat doen.

Aangezien je zegt dat het maar van 1 kant komt ga ik ervan uit dat dat je niet echt gelukkig maakt, misschien als Jullie een tijdje uit elkaar zijn dat je je gelukkiger zult voelen.

Stoppen met een serieuze relatie zonder de ander te kwetsen is redelijk moeilijk. Zou bijna zeggen dat het onmogelijk is.

Groetjs

Reageer