uitgelekte video

  • 6 October 2019
  • 3 reacties
  • 217 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb laatst iets gedaan met een jongen, wat achteraf ook nog eens gefilmd blijkt te zijn. Ik wist hier niks van, maar het is doorgestuurd in een hele grote groepsapp. Voor zover ik weet heeft niemand het gezien van de school waar ik op zit, maar ik ben bang dat dat wel gaat gebeuren. Ik wil ook niet naar de politie want dan word er een groot ding van gemaakt en dan komen ze er sowieso achter. Heeft iemand tips hoe ik hiermee kan omgaan... ik voel me er echt heel erg slecht door en ik heb het idee dat ik me nergens meer kan laten zien. Xxx

3 reacties

Hoi Kenzie

ik snap dat het moeilijk is met iemand te praten, maar je kan beter je ouders of iemand die je vertrouwd inschakelen als je de politie niet wil informeren.

uiteindelijk zullen die het ook aanbevelen om naar de politie te gaan (denk ik)

maar je moet het echt niet hierbij laten, het kan hele erge gevolgen hebben voor jou onder andere.

ga asjeblieft hulp zoeken voordat het escaleert!

hoop je hiermee te kunnen helpen

hulpert
Reputatie 1
Badge
Als ik jou was dan zou ik gewoon naar de politie gaan want dit kan niet als je ze vraagt dat ze er geen probleem van maken doen ze dat heus nie en anders kan je kijken wie er laats online was en zeggen dat die genen het moet verwijderen
Reputatie 7
Badge +6
Beste forumgebruikers,

Als aanvullende informatie: foto-en videomisbruik kun je altijd melden bij meldknop.nl.( https://www.meldknop.nl/).
Op de website van De Kindertelefoon staat er ook een directe link naar deze site. Hier wordt hulp geoden bij het verwijderen van online materiaal zoals naaktfoto's.

Mariska

Reageer