Hey ik weet niet hoe ik dit moet beginnen het is mijn eerste keer en ik wil mijn verhaal doen
Het is nu al een jaar geleden toen ik uit de kast kwam voor mijn 4 beste vrienden Lara , Jan , Amber en Lisa ( niet de echte namen ) ze waren allemaal blij voor mij en ik zei tegen Lara ook op wie ik was ik was smoorverliefd op hem en alles bleef hun gangetje gaan tot op de die ene dag kreeg ik een bericht binnen van mijn crush en ik lag het en mijn wereld was kapot er stond er in " ik ben geen homo Oké " ik dacht hoe weet hij dat nou en ik stuur de naar Lara hoe weet hij dat en het bleek dat Lara het aan mijn 4 beste vrienden had verteld dus er waren 4 verdachte en iedereen zij ik was het niet maar het was al te laat iedereen wist het al van mijn crush en ik werd er mee gepest ik heb me maanden lang afgevraagd wie het was maar uiteindelijk gaf ik het opgeven en ik belde bijna elke dag met Lara maar op een dag vroeg Lara of Jacobs mee mocht bellen ik zei oké en bijna elke avond bellde wij samen wij 3 en ik begon gevoelens te krijgen voor Jacobs ik was blij enzo. Maar het mocht toch niet zijn toen het één keer geweten was het goed van Jacobs hij zei er niet veel op maar toen werd hij er ook mee uitgelachen en pakte hij afstand van mij we zijn nu bijna 2 jaar verder en ik ben nog steeds op hem en ik weet eindelijk wie het had gezegd tegen mijn crush het was al de hele tijd Jan en ik heb hem nog steeds vergeten 1 ding volg je hart je ben wie je ben en niemand kan dat veranderen
Dit was het einde ik wou eens mijn verhaal kwijt en heb ik dit ook gedaan