Skip to main content

Hoi, ik ben jeroen (niet echte naam), 14 jaar.

het is een lang verhaal, ik probeer het te verkleinen voor jullie.

Het begon allemaal in de eerste, ik heb een vriend genaamt tygo, hij nodigde mij uit om samen naar de bios te gaan, als vrienden.

Hij betaalde de kaartjes en ik de snacks.

Eenmaal in de zaal, ik leg mijn arm op zo'n leuning, hij ook, onze handen/armen liggen tegen elkaar aan.

De film begint en er was een kleine jumpscare en hij pakt opeens mijn hand vast (het was een 3D film), ik schrok maar ik liet zijn hand niet los en hij de mijne niet.

Dus wij houden elkaars handen vast tot op een gegeven moment kwam er zo'n kus scene en hij bleef mij maar aankijken met zo'n liefdevolle blik in zijn ogen, ik voel dat hij kijkt dus ik draai mijn hoofd om (hij is lang dus ik moest naar boven kijken) en ik zie hem bukken en ik voelde zijn lippen op de mijne, voor zo'n 5 minuten hebben we zo gezeten totdat de film was afgelopen.

De volgende dag typte hij me "sorry ik liet me gister even gaan, het spijt me". Ik typte terug "je hoeft geen sorry te zeggen hoor, zullen we anders morgen afspreken". (Ik heb een crush op hem)

Dus nu jullie het halve verhaal weten, hebben jullie mischien tips hoe ik hem het kan vertellen.

Alvast bedankt

 

Heehee, 

Ik zou zeggen dat je je vooral niet hoeft te schamen. (Ik weet niet of dat zo is, maar als je je schaamt, hoeft dat echt niet). Ten tweede zou ik gewoon eerlijk zijn tegen je vriend. Hij is al een tijdje je vriend, dus ik zou er in mijn situatie vanuit gaan dat hij je steunt als je uit de kast komt. Als hij niet op jongens valt, dan kan ik je daar helaas niet mee helpen. Maar er is natuurlijk altijd een kans!! 


Hey, 

Om te beginnen denk ik dat je best veel geluk hebt want ik denk dat hij jou niet zou zoenen of hand in hand film kijken als hij niet verliefd op je was en als jij hem ook leuk vind denk ik dat je HEEL veel geluk hebt dus ik denk wel dat hij op mannen valt. En ik denk dat je het gewoon het beste kan vertellen veder weet ik het eiglijk ook niet. 

 

-Stewie


Thanks


Np en succes! 


Reageer