Uit de kast komen

  • 8 February 2021
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Hey,

 

Ik ben er laatst achter gekomen dat ik bi ben. Ik wil graag zo snel mogelijk uit de kast komen, zodat ik daar later geen last meer van heb. Alleen ik ben bang dat mijn ouders het niet goed gaan keuren vanwege mijn geloof, ik ben namelijk christelijk. Ook vaak als ik met mijn ouders tv aan het kijken ben en er komt een homo of lesbi voorbij dat zegt mijn vader ‘gadverdamme’. Nu ben ik dus bang dat mijn vader ook zo bij mij gaat doen. Heeft er iemand tips voor mij?

 

Groetjes,

Onzeker meisje


2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Christelijk zijn is leuk he… als je uit de kast als bi wil komen zouden je ouders het moeten respecteren, ik vindt bi niet zo erg, want je valt alsnog op het andere geslacht, als je het zo aan je ouders voorlegt vinden ze het miss minder extreem, want je vader zegt duidelijk dat hij ervan moet walgen, je valt dus als je bi bent nog steeds op jongens…. wachten tot je 18e kan ook, het duurt miss wel lang, maar dan heb je volle controle over je geaardheid, groetjes,

-flopflop14 

Reputatie 6
Badge +7

Je kunt je ouders eens wat laten nadenken, bijvoorbeeld door opmerkingen. Als je vader gadverdamme zegt  (wat trouwens een verbastering is voor de ergste vloek die christenen kennen ! ! !) vraag je heel lief ‘denk je dat die persoon daarvoor gekozen heeft?’  
Dan kun je een goed gesprek voeren, want denkt hij echt dat die persoon daarvoor kiest?   

 

Reageer