Vraag

Uit..

  • 25 May 2023
  • 5 reacties
  • 88 Bekeken

Badge

Zojuist heeft mijn vriendin het uitgemaakt omdat ze het moeilijk heeft thuis en op school. Ze vind het zelf heel erg jammer, ik ook.. 

 

Zelf heb ik gehoord van een paar andere op school dat ze me zou gebruiken voor 50 euro na een maand ofzo. Nu is er een maand verstreken en vind het heel moeilijk te bedenken dat het allebei de kanten kan zijn:

 

1. Of die kinderen van school praten de waarheid en m'n vriendin al die tijd al leugens over mij. 

2. Mijn vriendin vertelt echt de waarheid en de kinderen van school praten maar wat.

 

 

Groet, 

Blijft liever anoniem


5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoe heb je überhaupt een relatie met een meisje 🤡 ben je hetero of zo

No way dat je echt iemand belachelijk aan het maken bent om hetro te zijn, dat is echt zielig. Je bent niet goed man.

 

Echt heel erg jammer van je vriendin, ik zou het zelf ook niet weten want ik heb niet alle informatie en ik ken jou vriendin niet. Ik hoop tenminste dat het de 2de optie is. Succes en veel geluk

Wat vervelend dat het uit is.  Ik snap die zijn van 50 euro niet zo.  Wie zou haar 50 euro hebben dan?

Ik denk dat je je vriendin gewoon niet geloven totdat je bewijs hebt dat ze liegt.

Reputatie 3
Badge +1

Ik vind het naar voor je. Misschien kun je haar om advies vragen?

En dat belachelijk maken dat iemand hetero is kan echt, Halloiedereen123, dat is gewoon sneu.

Reputatie 3
Badge +1

ECHT NIET!! dat was een spelfout!

Reputatie 7
Badge +7

Hee @JurreE 

Wat rot voor je dat je vriendin heeft uitgemaakt... Ik zou lekker die kinderen van school negeren! Ik weet ook niet hoe je vriendin is, maar ik denk dat het de optie 2 is.

Liefs x Banaantje <3

Reageer