Skip to main content

Hey allemaal , dus ik heb al lang ...Ik denk nu 2 maand contact met een jongen die ik op snap heb leren kennen. Ik ben 14 hij 17...En ik vind hem MEGA leuk en omgekeerd ook enz...En we gaan morgen bellen , allemaal leuk en wel...maar we hebben twijfels over relatie...Want ik ben bang voor de reactie van andere mensen...help me aub...

hey @Tanc .

ik zelf ben geef fan van contact met iemand van snapchat, maar als je hem vertrouwd . 

echter moet je wel oppassen met wat je doet en zegt , als je hem nog niet kent. dit gezegd te hebben.
 

als jullie echt van elkaar houden en elkaar dus leuk vinden , is er denk ik geen probleem.

als je bang bent voor de reacties van andere , ja wat kan ik daar over zeggen, er zal wel natuurlijks iets negatiefs over zijn want ja ,je kent hem alleen van snap. dus mensen vinden dat best. ….... maar ja dat is denk ik ook niet gek.

natuurlijk zullen ze ook wel iets zeggen van het leeftijds verschil. maar dat snap je zelf ook wel.  maar je moet doen wat jij goed vind. maar let wel op he .

groetjes gebruiker c

 


Ik vertrouw hem , we sturen elke dag echt mega veel snaps van normale dingen . En ja ik ken hem lang en er is ook nog steeds een stemmetje dat zegt van pas op...maatje je hebt gelijk bedankt


Graag gedaan. 

En veel suc6


Reageer