Vraag

Twijfels over jongen

  • 30 June 2020
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii 

ik heb een tijdje gesnapt en afgesproken met een jongen. Ik vond hem in het begin echt heel erg leuk maar eigelijk snapten we maximaal 1x in de week en soms ook een maand ertussen, en soms ook wel langer en ook spraken we nooit af en zag ik hem bijna nooit. Ik heb dot ter sprake gebracht en we zouden proberen om meer ons best te doen enz. Dit is gewoon jiet gelukt en ik heb er een einde aan gebreid. Dit eigelijk ook gewoon omdat ik nog helemaal niet klaar ben voor ene relatie want ja hallo im ben 14 wat verwacht je😂 ik heb eigelijk gewoon ingezien dat het niks werd maar iedereen blijft nu maar zeggen dat ik het fout heb gedaan en dat we zo goed bij elkaar pasten enzo en nu begin ik er toch over te twijfelen of ik er wel goed aan heb gedaan. Ook zit ik in een vrienden groep waar iedereen een jaartje ouder ks en wara iedereen al ontgroend en ontmaagd is en iedereen zit in een relatie. Hoerdoor voel ik me ook gewoon kut want ik ben nog niet eens ontgroend.  Iemand tips alsjeblieft? X


1 reactie

Heyy

Ik word midden juli 15 en ben ook nog niet ontgroend. Als je nu eenmaal geen vriendje/vriendin hebt .... 

Groetjs

Reageer