Skip to main content

Ik zit een beetje in de knoop door de situatie waar ik nu in zit. Een paar dagen geleden heb ik namelijk afgesproken met het meisje dat ik (heel erg) leuk vind (ik ben zelf een meisje) (zij weet dat ik haar leuk vind,e z valt zelf ook op meisjes, maar het is totaal onduidelijk of ze voor mij alleen vriendschap voelt of meer) en na die dag voelde ik me al een beetje vreemd (het was wel gewoon heel gezellig geweest) en toen dat meisje na die afspraak nauwelijks meer reageerde op mijn berichtjes, en ze gister stuurde 'had ff je berichten gemist, drukdrukdruk' en daarna ook niks meer, had ik helemaal geen idee meer waar ik aan toe was.

Misschien dat iemand mij gerust kan stellen?

Hallo Nanoka :)

Het kan gewoon zijn dat ze druk is voor school en daardoor stress ervaart en geen tijd heeft om te reageren op je berichtjes, ik zou het als ik jou was nog even een paar dagen aankijken.

-Dr8gon99

Hey Nanoka!

Een berichtje op een vroege avond zoals hoe gaat het? Of is het al wat minder druk? Kan nooit kwaad. Het laat ook zien dat je bezorgt om haar bent, en dit zien de meeste mensen als een positieve eigenschap en vinden het vaak ook schattig.

Hopelijk helpt dit je!

Anoniemegast

Reageer