Vraag

twijfel relatie

  • 27 July 2022
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Net nieuw
  • 6 reacties

Heyy,

3 weken terug heb ik het uitgemaakt met mijn vriend, want het werd me allemaal teveel en hij had geen begrip voor als ik me slecht voelde of onzeker was en hij werd dan vaak beetje boos ofzo.

Nu heeft hij daarvoor zijn excuses aangeboden en gezegd dat hij er meer voor me had moeten zijn.

Maar nu twijfel ik dus of ik weer met hem moet nemen of niet. Hij was verder een hele leuke en aardige jongen. (Hij wil zelf nog wel met mij)

 

Zou ik hem nog een kans geven of denken jullie dat echt beter is van niet?

 

Groetjess

 

 

 

 

 

 

 

 


2 reacties

Ik denk dat jij de enige bent die hier antwoord op kan geven, jij kent hem het beste. Als het duidelijk is dat hij echt voor jou wil gaan en verder een eerlijk persoon is, zou je hem een kans kunnen geven. Maar ik denk dat de grootste vraag is of je een toekomst met hem ziet, of denk je dat het niet gaat werken, ik zou dit alles even doordenken en dan met een antwoord komen.

Reputatie 1
Badge

Ik denk dat jij de enige bent die hier antwoord op kan geven, jij kent hem het beste. Als het duidelijk is dat hij echt voor jou wil gaan en verder een eerlijk persoon is, zou je hem een kans kunnen geven. Maar ik denk dat de grootste vraag is of je een toekomst met hem ziet, of denk je dat het niet gaat werken, ik zou dit alles even doordenken en dan met een antwoord komen.

Ja oke. Dankjewel!

Reageer