Vraag

Twijfel over relatie

  • 31 July 2022
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi, ik ben onlangs nu ongeveer 10 dagen aan het chatten met een jongen, hij is heel leuk en heeft dezelfde interesses enz en we hebben al een aantal keer gebeld… Maar hij woont in West-Vlaanderen en ik in Antwerpen… via chat stuurt hij altijd dat hij me mist en graag ziet enz. En normaal gingen we eind deze vakantie eens afspreken maar hij stuurde net dat dat moeilijk gaat gaan omdat zn ouders denken dat ik niet te vertrouwen ben omdat hij me via chat heeft ontmoet. Hij zei dan ook dat we misschien moeten afspreken met onze ouders erbij… Ik begin hoe langer hoe meer te twijfelen of ik dit wel kan, zo’n relatie aangaan. En ik weet dat wanneer ik hem stuur dat ik het niet zie zitten dat ik hem dan enorm ga kwetsen en dat ik misschien spijt ga krijgen achteraf omdat ik me echt verliefd heb gevoeld, maar nu nemen die twijfels de overhand… Ik weet niet of ik me samen hand in hand zie lopen met een jongen, maar langs de andere kant verlang ik daar zo naar en wil ik hem echt niet laten vallen omdat hij wel echt leuk en lief is enz… Ik weet niet goed wat ik nu moet doen… Gisteren had ik wat afstand proberen nemen door te zeggen dat ik veel ging doen met mijn gezin zodat ik even op mn eentje kon nadenken, maar dan stuurde hij me daarna dat hij me miste en me doodgraag ziet dus ik kan toch niet opeens sturen dat ik dit toch niet zo zie zitten?!? 

Wat denken jullie? Moet ik dit een kans geven of moet ik dit afslaan en verder gaan?


2 reacties

Ik denk dat je zelf kan kiezen wat je wil gaan doen, daarnaast zou ik me niet zo zorgen maken om te zeggen dat je het niet ziet zitten. Want dan lieg je niet alleen tegen hem maar vooral tegen jezelf.

Succes

Reputatie 6
Badge +7

Het is niet fout om iemand via de chat te ontmoeten.  

Ook heel gewone leuke jongens zitten op de chat.   Dus dat kan. 

Maar kennismaken met ouders erbij is wel verstandig want je kunt gewoon niet zeker weten dat het niet een man van 55 is (of je moet hem op video hebben gezien).

 

Ik zal je wel een algemene tip geven.  Het niet willen kwetsen van iemands gevoelens is niet genoeg reden om een relatie te starten of vast te houden.   Het is erg jammer maar als er niet genoeg is voor een relatie, dan is het vermijden van pijn niet genoeg om een relatie te starten of te houden.

 

Reageer