Skip to main content

Hallo iedereen. Dus ik en mijn vriendin willen een trio. Ik ben 16 en zij 15. In principe maakt het ons niet uit of het een jongen of een meisje is. Maar ik weet niet hoe ik er dan over moet denken dat een andere jongen mijn vriendin neukt. Aan de ene kant lijkt het me wel geil maar aan de ene kant wil ik alleen een trio met een meisje.  Me vriendin zegt dat ze allebei wel geil vindt en dat vind ik zelf ook maar alsnog heb ik er een beetje gemixte gevoelens over. Wat vinden jullie ervan om bijvoorbeeld een trio met jij 1 jongen en je vriendin te doen? En natuurlijk 1 jongen en dan 2 meiden.

Je moet het zelf weten, maar ik zou voor een meisje kiezen en dan doe je zo hop (bij je vrienden) en der weer uit en dan hop (bij de andere) en der weer uit of anders…

lijkt me idd een gek idee om een jongen jou vriendin ziet neuken maar met 2 meisjes voelt het voor jouw vriendin miss alsof je vreemdgaat..

Maar ik zou met 2 meisjes doen

Groetjes S

Dat is het juist, mijn vriendin ziet dan natuurlijk ook dat ik een ander meisje neuk. Dus toen zei zij zovan “ja dan kan ik toch ook een andere jongen neuken” en in principe snap ik dat wel en lijkt het me wel geil maar aan de ene kant verdient die jongen het weer niet om mijn vriendin te neuken. Eerst dacht ik zovan “wat moeten ik en die jongen dan doen” maar we zijn er gister samen op gekomen dat ik en de jongen elkaar gewoon kunnen aftrekken en dat zij mij dan zoent en misschien doen ik en de jongen nog wel meer. Ik weet het niet zo goed, mijn voorkeur gaat natuurlijk ook naar 1 meisje maar 1 jongen is ook geil. Hoe denk jij hierover dan? Ik zelf weet het echt niet hoe het zou zijn om haar geneukt te zien worden.

Doe lekker wat je leuk/geil/fijn vind…

En heb vooral plezier

Als je klaar bent met je trio, laat je het dan weten?

Groetjes S

Reageer