Vraag

trio met leerkrachten (ak en wiskunde)

  • 28 January 2024
  • 4 reacties
  • 803 Bekeken

Hoi hoi. Ik ben 16 jaar oud (meisje). Ik ben bang dat ik iets heel doms heb gedaan. Ik ging naar de kamer van mij AK docent, om een gesprek te hebben over een recente cijfer. Maar ik hoorde een soort gebonk. Ik ging toch naar binnen, en mijn AK docent lag onder mijn wiskunde docent. Toen ik ze zag werd ik per ongeluk er heel erg geil van. Ik liep naar ze toe en aaide over de tieten van mijn AK docent. Daarna hebben we nog een en ander gedaan. Moet ik het aan iemand vertellen? ik weet niet wat ik moet doen help me alsjeblieft

 

 

(tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 6)


4 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hi,

 

Dit klinkt als een heel vreemd verhaal, maar je kan in ieder geval bellen met de kindertelefoon?

Reputatie 4
Badge +3

Hi Anoniempje0305,

Zoals hierboven ook al vermeld wordt is het inderdaad wel een beetje een vreemd verhaal. Als je een afspraak met je leraar zou hebben, dan zou hij / zij toch niet dit gaan doen op dat moment. 

Om terug te komen op je vraag: Als jij je er vervelend voelt bij wat er gebeurt is dan lijkt het me handig om er met iemand over te praten. Wanneer dit niet het geval is, dan kan dat natuurlijk ook maar is het niet perse nodig. 

Je kan er ook altijd over napraten met je docenten. 

Succes 

 

xoxo

Reputatie 4
Badge +2

sterk verhaal. als dit echt is gebeurd zou ik dit aangeven want dit mag niet

Reputatie 7
Badge +17

Zal wel weer een geval teveel fantasie zijn, ook omdat we niks meer van TS hebben gehoord.

Mocht het echt zijn zou ik er wel werk van maken want dit mag natuurlijk niet. Ik zou het melden bij de vertrouwenspersoon.

Reageer