Transgender love

  • 25 January 2018
  • 5 reacties
  • 197 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben verlieft op een meisje maar het probleem is dat ik een transgender ben en dat weet niemand ik wil het wel gaan vertellen maar dat durf ik niet omdat ik in het verleden ben gepest ,ik ben stapel op haar en dit is nu al een tijdje zo ik hou van haar ze is het mooiste wat mij ooit is over komen en ze weet dat ik op iemand ben maar ze weet niet wie ik hoop dat iemand mij kan helpen

5 reacties

Hoi!

Je bent verliefd op een meisje, maar bent bang om het haar te vertellen. Ze weet dat je op iemand verliefd bent. Zijn jullie vrienden?

Als ze een lief meisje is, zal ze je respecteren voor wie je bent. Liefde is liefde. Ik begrijp dat het spannend is dit aan haar te vertellen omdat je vroeger gepest bent geweest, maar jij kent haar, en jij bent het best geplaatst om in te schatten hoe ze zal reageren. Je schrijft heel mooi over haar (ik citeer: ' ik hou van haar ze is het mooiste wat mij ooit is over komen').

Als de liefde wederzijds is, maakt het haar waarschijnlijk niet uit of je transgender bent of niet. Je karakter is het belangrijkst, en dat wordt niet bepaald door je geslacht.

Hoe denk je dat ze zal reageren als je haar over je gevoelens vertelt?

Groetjes
x
Ik zou het persoonlijk niet erg vinden maar het hangt af wat voor type ze is,
Maar houd het niet verborgen.
@ 100Divergent11


Hoi
Bedankt voor je rea
Ja wij zijn goede vrienden ze zegt zelf dat het haar niet uitmaakt als iemand transgender is en dat maakt haar ook niet uit als ze er verlieft op is zei ze maar ik denk dat niet waar is want bijna iedereen reageerdt anders dan dat ze zeggen of willen.ik weet niet of de liefde wederzijds is want dan zegt ze dit en dan zegt ze dat.maar ik denk dat ze niet voor openstaat omdat ze heel erg onzeker is over zich zelf en wat anderen van haar denken of vinden vind ze belangerijk,dus dan gaat het nooit wat worden denk ik omdat zij niet raar gevonden wilt worden laat staan gepest worden en dat gun ik haar ook niet want ik wil dat ze gelukkig is en altijd als ze verdrietig is doe ik van alles om haar verdriet weg te nemen maar met dit .... weet ik het niet echt
Ze zegt dat het haar niet uitmaakt of iemand transgender is of niet. Je hebt een punt als je zegt dat mensen, wanneer iets hen effectief overkomt, anders reageren dan wanneer ze er gewoon over praten, maar misschien is dat bij haar niet zo. Het kan dat het haar echt niet uitmaakt.

Het kan een compliment zijn voor haar dat iemand verliefd op haar is. Het geeft toch aan dat zij iets speciaals heeft. Misschien geeft een relatie haar de zekerheid die ze mist, en kunnen jullie steun vinden bij elkaar.

Je wilt dat ze gelukkig is, en als ze verdrietig is doe je alles om dat verdriet weg te nemen. Dat is heel lief. Je lijkt me een lieve jongen, en je zal haar volgens mij nooit pijn doen.
Misschien kun je proberen het gespreksonderwerp eens op relaties te brengen, en daar verder op in te gaan, en zien hoe ze reageert? Liefst een gesprek tussen jullie beiden, niet met een hoop anderen erbij. Ze is waarschijnlijk het meest open en eerlijk als jullie met twee zijn.
Heya!

Wow, lastig. Ik zou eerst beginnen om een vrienden relatie te beginnen. En dan vertrouwen op te bouwen. After all kun je niet zomaar zeggen dat op je haar bent terwijl jullie bijna nooit praten, zou een beetje raar zijn. Maar om meer kans te kunnen maken moeten jullie elkaar regelmatig spreken, bijvoorbeeld samen fietsen? Of misschien tijdens de pauze naast elkaar zitten, dat kan natuurlijk. Het is eng, dat snap ik echt volkomen, maar als je eenmaal "Hey" zegt, gaat het vanzelf. Geloof me! Vanaf daar wordt je meer jezelf rond haar, en kun je vertellen dat je stapel op haar bent. Als ze uiteindelijk nee zegt, kun je verdrietig zijn.. Maar dat geeft niet, er zijn tenslotte ook andere meisjes 😉 Ik hoop dat dit je heeft geholpen! :D

-Robin

Reageer