Hey,
Ik ben Emma, 17 jarig transmeisje. Tenminste, dat denk ik al 5 jaar. Ik heb nog geen stappen gemaakt in de transitie, behalve gewoon wat topjes enzo dragen en mijn haar lang laten groeien. Het is moeilijk, ik ben er nogsteeds niet 1000% zeker over, maar ja, laten we eerst beginnen met dit:
Hoe vertel ik mijn vriendin over deze gevoelens?
In principe weet ik wel ongeveer hoe, maar ik ben meer bang hoe ze reageert.
Je wil niet weten hoe erg veel ik van haar hou. Ik ben al bijna een jaar (obsessed) met haar, ze alles voor me en ik wil haar niet kwijtraken. Straks raakt ze afgeschrokken door mij ofzo. Ik wil niks riskeren. Maar ik wil het wel met haar erover hebben. Zij is een meisje en ze kan me er misschien wel bij helpen. Maar ja, wat als ze me niet meer leuk vindt en niet meer bij me wil zijn? Ik weet het allemaal niet. Ik zou nu zo graag in haar armen willen zijn en het aan haar vertellen, maar dat zit er niet in. Trouwens, beter zeggen jullie niks als: "Als ze je niet accepteert, dan moet je niet bij haar zijn. Je moet alleen met iemand zijn die bij jou blijft voor jou." of iets dergelijks. Ik blijf voor altijd bij haar en dat is het einde.
Maar uhhh, kan iemand me helpen?
Veel gaapjes,
Emma