Heyhey. Zoals jullie in mijn vorige topics konden zien heb ik al bijna een jaar een vriend. Ik weet alleen niet of ik de relatie nog wel leuk en romantisch vind… Het is echt bedoelt naar onze relatie en niet naar hem, want ik vind hem nogsteeds leuk. Het gaat al een paar maanden niet goed tussen ons. In mijn en zelf geeft hij dit ook aan dat het probleem was dat hij te snel boos werd. Als ik met hem hierover wil praten krijg k antwoorden als “gwn” of “idk” of hij wil het gesprek helemaal niet aangaan omdat hij ‘moe’ is. Ik irriteer me hier heel erg aan maar ik wil niet pushen. Om het nog ingewikkelder te maken is hij in de zomer achter mijn rug om met meiden naar een kermis geweest, dit is in mijn ogen vreemdgaan. Maar ik vergaf t hem, omdat ik mensen veel te snel vergeef. Sindsdien is onze relatie sowieso heel erg veranderd. Maar om terug te komen op het gene waar ik advies over wil is. Ik heb last van emetofobie dit is erg vervelend en ik ga hierdoor snel al niet naar school. Als we aan het bellen zijn vraagt hij soms “ben je morgen op school?” dan zeg ik soms nee ik voel me niet zo goed. Hij hangt gelijk op en zegt dat hij pas wil bellen als ik weer ‘beter’ ben. Ik vind dit gewoon heel erg raar en gemeen van hem. Help me out!! Als jullie vragen hebben stel ze zeker, ik heb echt goed advies nodig!
Groetjessssss