Toxic relatie

  • 8 September 2020
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal, ik heb advies nodig. 

Ik zit nu ruim anderhalf jaar in een relatie, toen het vorig jaar eventjes uitging is het daarna helemaal fout gegaan. We hebben continu ruzie, op die momenten word ik uitgescholden en geblokkeerd. Ook ben ik sindsdien super jaloers en niets helpt. Ik zit eigenlijk in een kut relatie en ik weet niet wat ik ermee moet. Mijn vriend is een narcist trouwens. Ik hou ontzettend veel van hem en ik merk oprecht dat hij ook erg veel van mij houdt en dat hij mij ook niet kwijt wilt. Soms verlies ik de hoop, maar dan doet hij toch weer iets waardoor ik toch niet weg wil. Ik heb serieus advies nodig, ik zoek niet naar antwoorden als ‘Ga gewoon bij hem weg’ want zo simpel is dat niet en dat heb ik vaker geprobeerd. Weet iemand hoe ik de problemen kan oplossen? Minder jaloers kan zijn? En  hoe ik eventueel makkelijker weg kan lopen? IK heb het echt nodig xxx


1 reactie

Hee meis..

Ik snap het , ik had ook zijn relatie.. Tot vanavond:((

Mijn verhaal: We waren ruim 1 jaar samen. Het was altijd leuk, totdat het steeds minder werd. Maar, mijn liefde voor hem, en de zijne voor mij werd niet minder. Ik heb een moeilijke thuis situatie, die hij lastig vond om te accepteren.. Laatst dacht hij verliefd te zijn op een ander meisje, wat ik dus helemaal niet leuk vond en dat heb ik nogsteeds last van, zijn twijfels. Nou begin hij met steeds minder interesse te tonen, en ik was er klaar mee. Het was steeds vaker dit, of dat, of zus, of zo. Dat geruzie om de kleine dingen, weet je wel. Hij zit op VWO , en heeft een hoog IQ, en ik zit op havo en ben heel sociaal en dat is hij veel minder. Daarom is het ook stuk gegaan. Maar goed, dat ter zijde. Vandaag, na een hele reeks gebeurtenissen, viel voor mij de druppel. We wonen zo’n 40km van elkaar vandaan, dus ja en kort, lastig, en ongemakkelijk gesprek heb k gezet dat ik hier niet mee verder wil..

Ik was ook jaloers, en mijn vriend vond dat ook niet leuk.. 

Er is maar 1 iemand echt belangrijk in het leven, en dat ben JIJ. Niet hij. Kies voor datgene waarvan jou gevoel zegt dat het klopt. Het is moeilijk, dat weet ik, maar jij verdient beter als dit. Zorg goed voor jezelf. 

Kus, Me <3
Take care!

Reageer