Skip to main content

HET IS ECHT EEN LANGE TEKST GEWORDEN SORRY. MAAR PLEASE LEES EN HELP (JE KUNT ER OOK GWN EEN BEETJE HALF DOORHEEN LEZEN)

Oke het is een beetje erg. Maar er is dus een jongen (ik noem hem ff Jordy)  waar de beste vriendin van een vriendin van mij verliefd op was/is. Ongeveer een jaar geleden nodigde die vriendin (ik noem haar ff Lisa) van mij mij uit om met haar, haar beste vriendin (die noem ik ff Sara) en Jordy (die aan mij was voorgesteld als het bijna vriendje van Sara) om ergens gezellig een dagje heen te gaan als groep. We gingen eerst een keer van te voren een avondje afspreken om elkaar te leren kennen. De dag erna begon Jordy mij te appen en praatten we een week heel veel en begon hij steeds meer te flirten en vroeg hij mij uiteindelijk zelfs op date. Ik was best geschokt want dacht dat hij en Sara soort van bijna een relatie hadden dus ik vroeg dit aan hem. Hij was zo van nee we viben gwn we zijn goede vrienden maar hebben geen relatie ofzo. Ik dus gevraagd of Sara daar ook zo over dacht en was uiteindelijk ook zo van je moet mss wel echt ff duidelijk zijn tegenover Sara. Ik had ondertussen ook Lisa verteld dat Jordy mij op date gevraagd had en die begon dus helemaal te flippen en dus was er toen veel drama... Jordy had uiteindelijk wel met Sara gepraat en gezegd dat ze beter vrienden konden blijven dus opzich prima en het dagje uit met zijn allen die week was gwn gezellig.

Jordy en ik zijn een week later toen wel nog op date geweest en hebben gezoend (verder niks gebeurd). Het was wel gezellig geweest maar had denk ik wel al een beetje mijn twijfels bij hem en denk dat hij dat ook merkte. Want hij verdween langzaam uit mijn leven door gwn steeds minder te reageren en toen stopte ons contact.

MAAAAR toen werd ik echt een half jaar later ofzo weer uitgenodigd door Lisa om met die groep plus nog wat anderen wat te gaan doen. Lisa vertelde dat Sara en Jordy ondertussen ook weer echt met elkaar bezig waren en Sara was die nacht ervoor ook bij Jordy blijven slapen (geen seks tho). Maar toen we daar waren was Jordy begon Jordy dus nog steeds een beetje met mij te flirten en hij greep mij ook een keer bij mijn heup vast en begon mij zachtjes in mijn heup te knijpen. Toen de volgende dag appte hij mij dat hij het leuk vond om mij weer gezien te hebben en de dag erna was ie zo van we moeten echt weer een keer afspreken en de dag daarna vroeg hij dat weer. Maar toen zei hij ook dat we niet te veel moesten praten want dan zou er weer drams komen (met Sara en Lisa). Dus ik was wel een beetje zo van wtf waarom vraag je het uberhaupt dan?!?!

HET WORDT NOG ERGER

nouja toen praatten we gwn af en toe op snap en hij bleef wel wat flirterig. Op een gegeven moment stuurde hij ook vaker boxershort foto's (soms met stijve) en soms zonder boxershort met censored stickers over zijn stijve heen... MAAR toen kwam ik eruiteindelijk via Lisa achter dat Sara en hij echt al een paar weken een relatie hadden terwijl hij dus in die tijd af en toe zo flirtte met mij en mij dus nogal ongepaste foto's stuurde?!?!?

Nouja toen was ik dus wel echt zo van euhhh niet zo handig want Sara!?!? En toen was hij dus zo van ja klopt, maar wij zijn wel gwn vrienden toch?? Ik zo van sure ja dat wel.  Nouja we bleven wel af en toe snappen met elkaar wat wel gwn gezellig was ook was hij nooit volledig gestopt met flirten terwijl hij gwn een vriendin had. In de zomervakantie gingen we als groep op vakantie wat allemaal heel gezellig was. Sara en Jordy waren nogal klef maar hij gedraagde zich opzich best gepast tegenover mij.

MAAR DUSSSS

Jordy en Sara hadden wel nogal vaak ruzie en nu is het dus sinds een paar weken uit. Jordy had het uitgemaakt wat Sara niet leuk vond want ze had (idk mss nog ateeds heeft) nog gevoelens voor hem. We zouden eig weer met zijn vieren ergens een dagje heengaan maar Jordy ging uiteindelijk niet mee want wilde ff afstand van Sara. 

Maarja nu is hij dus weer helemaal met mij aan het flirten op app/snap en ik heb wel al gezegd van dat dit denk ik niet een slim plan is want denk dat zowel Sara als Lisa dit niet leuk zouden vinden. Maar hij is zo van boeie wij zijn leuk en slimme plannen zijn niet leuk dus jaaa ik wil weer met je afspreken?? 

Ugghhh ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik weet dat hij toxic is want hij bleef met mij flirten toen hij een vriendin had en hij probeert weer iets met mij nadat het uiteindelijk tocht niet werkte met Sara. Maar op de een of andere manier vind ik het toch lastig. Hij was de eerste jongen waar ik mee gezoend heb en hij is goed in met mijn hoofd spelen (dat zegt hij zelf zelfs soms ook uggh). 


Dusja ik denk dat het beter gewoon echt duidelijk zo moet zijn van wij gaan niks worden (en mss moeten we gwn niet meer met elkaar praten) want dat is wss wel beter voor mij. Ik denk eerlijk gezegd dat wij sws niet goed bij elkaar passen. Maar op de een of andere manier vind ik het ook lastig om hem los te laten.…

 

ADVIES ALSJEBLIEFT!!! :)

ik zou het doen zoals jij het had bedacht en daarna gewoon op alle social media etc waar je hem op hbet blokkeren, misschien kom je wel weer een andere leuke gozer tegen?


Vraag jezelf goed of je hem echt leuk vind.


Hiii!

Ik zou hem blokkeren en dit aan Lisa vertellen. Zorg er wel voor dat het voor haar ook duidelijk is dat jij niet geïnteresseerd in Jordy bent. Als Lisa het weet dan kan zij hem ook blokkeren en dan blijven jullie gewoon met zn drieën bij hem uit de buurt. Als ik jou was zou ik het Sara pas vertellen als ze een beetje over hem heen is gegroeid en als ze mss al een nieuwe bf/gf heeft. Vertel hem ook dat het niet normaal is dat 'ie zulk soort foto's naar jou stuurt terwijl hij met Sara gaat en dat dit de reden is waarom jullie niet meer met hem om willen gaan. Want geloof me, hij is echt niet zo leuk als je denkt. Er is een grote kans dat hij hetzelfde doet met jou als dat hij bij Sara heeft gedaan. Je vindt vanzelf wel iemand anders die écht om jou geeft. ♥️

 

Dit is natuurlijk mijn mening, en je mag er zelf anders over denken, maar mij lijkt het echt het beste als je hem vergeet en gewoon goede vriendinnen wordt/blijft met Lisa en Sara.


Reageer