Skip to main content

Hi bubs, ik zit in een erg toxic vriendschap, wat mijn energie echt heel snel opzuigt.

Ik wil haar droppen maar ik ben bang voor haar reactie.

  (Eventjes tussendoor: Het is een vriendin van mijn sportclub, en nu heeft ze een gebroken voet, maar ze komt na de herfstvakantie weer terug wat ik echt shit vind. Ze gaat mijn leven vernietigen als ze weer naar de sportclub komt en ik haar drop.) Help me out pls.

Hallo Ik Ben 3 Jaar,

Wat een lastige situatie, maar ik denk dat het het beste is als je eens goed met gaar praat en aangeeft waar je last van hebt.

Als ze niet naar je luisterde of he dit al één of meerdere keren hebt aangegeven zou ik er idd gewoon een einde aanmaken. Misschien kan iemand uit je omgeving je helpen als ze daarna super onaardig gaat doen tegen jou. Dat wil je natuurlijk niet hebben!

Als het voor jou het beste voelt om de vriendschap te stoppen, doe dat dan. Probeer daarna als ze boos word gewoon rustig te blijven en dingen die ze zecht of doet die onaardig zijn , te negeren.

Je hebt gelukkig nog een hele vakantie om er over na te denken, dus neem de tijd.

 

Groetjes,

1anoniempje1


Reageer