Toxic ex

  • 23 July 2023
  • 6 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallooo, 

Ik ben een meisje van 13 en heb recentelijk in een toxic relatie gezeten en wilde dat delen met jullie :). In maart 2022 ontmoette ik een leuke jongen op Snapchat, we noemen hem Max, niet zijn echte naam. Max was de eerste en enige jongen die zoveel liefde toonde, hij vroeg altijd hoe het met me ging en ik kreeg elke dag honderden appjes, telkens als ik weg was spamde hij mij weer vol, maar er was ook een ander meisje genaamd Emma, hij had stiekem nog gevoels voor haar en dat maakte onze vriendschap toch lastig, maar daar lette ik niet echt op, want ik dacht dat hij alleen van mij oprecht hield en er waren langzaam ook steeds meer red flags, maar dat boeide me niks op dat moment. Dus op een dag wilden we irl meeten en dat deden we, maar toen onze relatie officieel werd ging alles slecht, hij skipte mij telkens voor zijn beste vriendin en was ook veel met meiden bezig. Op een dag zei ik ook tegen mijn ouders dat we iets hadden en die waren daar vet boos over en pakten mijn telefoon af. Het kon hem ook niet veel schelen en het ging steeds slechter met onze relatie, hij gebruikte mij alleen maar en ik had niks door. Ik kwam in een zware depressie terecht en ging naar therapie dat hielp niet en ik was nogsteeds suicidaal, thuis ging het ook niet best en op school ook niet. Mijn ouders waren bezorgd en met mijn relatie ging het ook niet goed, want het was steeds aan uit enzo. Na lange tijd zijn we het contact gaan verminderen en ben ik weer gaan focussen op mijn religie en school. School ging beter, betere vrienden gevonden en thuis ging het ook wel best. Hij verhuisde naar een land ver van Nederland ik kreeg een nieuwe relatie, het leek wel goed te gaan, hij had het uitgemaakt en ik vond het best, alleen er was een probleem, hij gaf geen uitleg waarom hij het uit maakte, dus ik maar zoeken en wachten op die uitleg, waardoor we weer in contact waren gekomen. We gingen weer bellen en ik hoorde zijn stem weer na maanden en realiseerde dat ik nog niet over hem ben. Het kan hem wss ook niks meer boeien hoe het met mij gaat, maar ik zou nog vrienden met hem willen zijn en ben nog niet over deze toxic relatie heen. Mijn vraag voor jullie is hebben jullie dit gevoel ook ooit meegemaakt? En hebben jullie nog tips? Bedankt voor het lezen iedereen :))).


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi ik ben denk nog te jong en heb geen ervaring met zoiets maar ik wou wel jou sterkte wensen en hopen dat je hem achter je kunt laten . Dat klinkt mij het beste als ik je gevoel en je gevecht met de situatie zo lees. Maar ik heb natuurlijk makkelijk praten 😊.  Ik hoop dat je een ècht lieve jongen ontmoet die ècht om jou geeft en er voor je is want dat verdien je! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 4
Badge +3

Hallo , ik heb toevallig in december heel diep gezeten met mn mentale gezondheid enzo door precies zo’n situatie. De redenen dat je niet over hem heen komt is waarschijnlijk omdat jou hoofd je alleen maar herinnert aan de goede dingen die jullie hadden en wat jullie hadden kunnen hebben en wat er dus niet is. als je in zo’n staat bent is het het net alsof je naar alle rode vlaggen (slechte dingen) kijkt door een rode zonnebril dus dan lijkt het allemaal maar hetzelfde. mijn advies is toch echt om je gedachtes te verzetten en het contact af te breken want ik persoonlijk kon er niet overheenkomen totdat ik echt alles verbroken heb ookal is dat heel moeilijk voor me geweest en heeft het tot mei geduurd is het nu toch allemaal goed gekomen en dat gun ik jou ook echt meid <3
ik hoop dat je dan later wel een super lieve en leuke jongen ontmoet die jou niet zo shitty behandeld als deze want je verdient echt beter meid

-groetjes van rattie

Reputatie 1
Badge

Super bedankt allebei, dit heeft mijn dag beter gemaakt en ik heb er ook zeker iets aan gehad!

 

Reputatie 4
Badge +3

geen probleem! @xxxxx 
het komt allemaal vast wel goed met je <3 , veel suc6 en mooi dat je er wat aan had! :D

Reputatie 7
Badge +17

Graag gedaan ook hoor! En veel kracht en  geluk want dat komt ook weer voor je! 🙂

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +17

Die gast moet je echt ver achter je laten. Dus zeker geen vrienden of wat dan ook met hem zijn. Ga er maar van uit dat dit soort types nooit veranderen.

Ben het eens met @Rattie Alle contact verbreken is het beste.  Stop met bellen en blokkeer hem overal. Jij verdiend idd beter.

 

Reageer