Vraag

tongzoenen

  • 8 June 2020
  • 4 reacties
  • 200 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hallo allemaal.

ik ben een jongen van 13 en ik heb al een tijdje een vriendin. Ik wil wel met haar zoenen, maar ik kan nooit het goede moment vinden. Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

ik zou het doen als jullie bijvoorbeeld een romantische film aan het kijken zijn. Of praat er met haar een keertje over kijken wat haar reactie is 

Hoi

 

Op een moment dat jullie gezellig met z’n tweeën zijn en wat dicht bij elkaar zitten, zou je je kans kunnen grijpen. Zoals essieexoo voorstelde kan dat tijdens het bekijken van een romantische film. Die film brengt jullie beiden in de stemming van romantiek, waarop jij je kans kan wagen om je vriendin te zoenen :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Hoi,

zoals hierboven ook staat tijdens een film. Maar zorg ervoor dat je zeker weet dat jullie beiden er klaar voor zijn. 
 

Reputatie 2
Badge +2

heyy een meisje hier

ik snap dat het af en toe best lastig is je wil namelijk zoenen maar je vind er veder geen goed moment voor wat ik echter wel zou aanraden is om een keer het er over te hebben. dit is natuurlijk ook wel akward maar het is nog erger als je haar straks wil zoenen en zij dat niet wil, en als je het er ooit al eens over hebt gehad en weet dat zij ook wil zoenen dan komen die momenten echt wel.

wat ik een eigenlijk altijd een goed moment vind is als je iets aan het doen bent en dan dicht bij elkaar bent na een knuffel, als jullie samen op de bank zitten.

op zo'n moment ben je al dicht bij haar en hoef je je geen druk te maken over de afstand, op zo'n moment is het alleen echt belangerijk dan je weet of zei het ook wil want ze kan niet zo maar weg lopen tijdens een knuffel.

 

tegen de tijd dat je het er met haar over hebt zal ze waarschijnlijk ook wel zeggen dat ze ook met jou wil zoenen

het komt vast goed!
 

kuzz!

Reageer