Vraag

tongzoenen

  • 14 July 2019
  • 2 reacties
  • 347 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hee, ik heb nu 4 dagen een vriendje. we hebben gister elkaar al een kusje gegeven maar hij wil echt met mij tongzoenen. ik heb geen idee hoe dat moet, ik wil het wel maar ja. iemand tips?

2 reacties

hey

ik heb er echt 0 ervaring mee dus ik heb even een andere toppic gezocht en daar staar het volgens mij een beetje in hoe en wat en ook tips.

ik hoop dat je hier wat aan hebt

groetjes
bella
hey,

wat leuk dat je een vriendje hebt en dat jullie samen intiem kunnen zijn!
zorg wel dat het op het goede tempo gaat, doe niks wat je niet wilt, of nog niet klaar voor bent.
je verteld dat je het wel graag wilt en dat is alleen maar super leuk, ik heb zeker wel ervaring maar hoe je moet tongzoenen is lastig uit te leggen.

ik wil wel wat vertellen over mijn eerste keer!
ik had net een vriendinnetje en we werden steeds wat closer en op een gegeven moment toen ze naar huis moest wilde ik haar een knuffel geven (zoals we altijd deden) ik wilde haar al langere tijd zoenen maar vond dit super eng en wist niet hoe het moest en of ik het wel kon..
voor dat ik het wist stonden we tegen elkaar aan en gaf ik haar een kort kusje, de volgende dag werden de kusjes steeds wat langer en wat was dat spannend en fijn tegenlijk.

op een gegeven moment wilden we allebij meer, en eigenlijk ging dit vanzelf, je beweegt wat met je mond en als je dat wilt kan je langzaam je tong erbij gebruiken, wij zoenden eerst een tijdje zonder tong. het lukte in het begin ook echt niet. en dat vond ik alleen maar eng, gelukkig hebben we er vaak om kunnen lachen.
als het eenmaal wat soepeler gaat kan je allebei met je tong bewegen en rustig in elkaars mond bewegen.
wel blijven ademen 😉 en als het een keertje niet lukt, dat geeft echt niks. hoort er zelfs bij

het is allemaal ook gewoon spannend, en nieuw! geniet er van en zorg dat het niet te snel gaat.
het komt van zelf! veel plezier samen

x
me

Reageer