tongzoenen help?!

  • 19 January 2015
  • 8 reacties
  • 814 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heeey,

hoe tongzoen je ? 
ik ben een meisje van 14 jaar oud.
heb nog nooit een vriendje gehad. is dit raar?
hou oud waren jullie dat jullie voor de eerste keer tongzoende?

jongens en meisjes mogen reageren
 
groetjes 

8 reacties

Zeker niet, zelf ben ik 17 en heb nog nooit een echte vriendin gehad, wel meiden waar ik goed mee op kan schieten.
Sterker nog, heb nog nooit getongzoend, je moet je niet laten opfokken door andere. JIJ moet het willen, niet omdat het andere het ook doen moet jij het ook doen, volg die tip en je leven wordt een stuk makkelijker 😉
haha ok bedankt om zo snel te antwoorden! 😃
Ik ben het helemaal met WatMoekdoen eens, ik kreeg mijn eerste echte vriendin toen ik bijna 17 werd. Veel van m'n vrienden hadden al wel gezoend maar dat waren ook allemaal korte relatie's terwijl ik nu al anderhalf jaar heb. Ik heb zelf het gevoel dat je je het best niet op kan laten fokken en rustig wachten tot iemand komt die voor jou geschikt is, dan komt de rest vanzelf n.n
Hey, ik ben 13 en heb nu bijna 2 maanden iets met mijn vriend. We hebben wel al getongd, maar vonden het niet superfijn. Daarom doen we het nu niet meer. misschien later nog eens. En iedereen doet het op een andere manier. meestal kom je er vanzelf achter met de eerste keer:o Don't worry dus!!! En als je een lieve vriend hebt en het lukt nog steeds niet, legt hij je het vast wel uit!
het komt vanzelf! Alles op zn tijd, als het moment zover is gaat het echt heel soepeltjes, en als je denkt dat je er nog niet klaae voor bent, doe het dan miet want dan gaat t fout
Ik ben 13 en ben in een korte relatie ge tongzoent. Je moet gewoon zelf bepalen waneer en als je vriendinnen het raar vinden ofzo moet je dat negeren. Zo lekker is t niet hoor????
Badge
Ik ben nu 13 en laats zat ik samen met mijn vriendin op de bank Netflix te kijken (ouders waren niet thuis) een romantsche film aan het kijken, we keken naar elkaar en we dachten hetelfde ineens gingen we zoenen. Ik voelde ineens haar tong tegen mijn lippen en toen gingen we tongen, echt wel voor 1 minuut. Nu doen we het vaker, en we vinden het allebei een fijn gevoel, laat het dus gewoon op je afkomen, het gebeurt vanzelf! Het is een fantastische ervaring, try it!

P.S. Allebei 13 geen homo, gewoon jongen-meisje, ik ben een jongen.

groetjes,
unpersoon 😘
Nou je bepaalt zelf wanneer je er klaar voor bent. Mijn eerste tongzoen ervaring was dat ik bij mijn vriendin kwam en we gingen series kijken. We zaten er net en ze nam me vol op de mond en ik vond het zeer lekker. We hebben daarna best veel gezoend (en meer 😉. Mijn tip voor tongzoenen is neem de tijd en doe met zijn/haar tong spelen of draai er rondjes om heen en doe het meerdere keren op een avond/dag zodat je steeds een beetje beter word. Oh ja nog iets: iedereen heeft een smaakje in z'n mond. Als je de smaak van je vriend/vriendin niet lekker vind neem dan gerust tussendoor een slokje water. Zet bijvoorbeeld alvast een flesje water klaar dan zal het heus niet storen. En het belangrijkste is laat het op je af komen en doe wat goed voelt, en zoen niet na het eten anders is er kans dat je misselijk word (heb zelf ervaren hoe dat is, geen aanrader!)

Hoop hiermee je genoeg geholpen te hebben!

Reageer