Vraag

Tips voor uitmaken?

  • 28 March 2020
  • 7 reacties
  • 180 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal,

Ik zit ergens mee en wil het kwijt:

Zoals je hebt gezien wil ik het uitmaken en zal uitleggen waarom:

- We spreken nog amper af

- En gewoon contact als praten hebben we nog amper (voor corona al een hele tijd)

En Ik heb nu 1 jaar (5 april 1,5 jaar) verkering en wil het dus écht uitmaken en ik had begin maart dus afgesproken waar ik hem wou spreken en voor de rest niet veel gezegd…

Alleen toen ik daar was stonden we daar dus héél awkward en toen zei ik: "We doen gewoon nooit meer iets samen en ik niet weet of het wel zo. werkt want we spreken echt niet meer af." Alleen toen zei die bijna huilend dat we zouden appen wanneer en dan waarschijnlijk ergens in het weekend afspreken.

Nou ik heb dus gewacht (begin van de week gezegd) tot donderdag en toen ik nog geen bericht had maar afgesproken met mijn vriendin want ik heb ook nog een leven…

Nou hij heeft me helemaal niet geappt sindsdien en ikwil het echt uitmaken, maar ben bang dat ik het wéér niet durf. En vanwege Corona gaat het nog wel even duren…

Heeft iemand tips? En sorry voor het lange verhaal😂


7 reacties

Heyy, toen ik het een soort van uitmaakte vertelde ik gewoon wat ik voelde. Ik zei dat niet niet meer verliefd was, maar we wel gewoon beste vrienden konden blijven. Jij kan ook zeggen wat je voelt en ik denk dat hij het wel zal begrijpen. Als hij boos wordt is dat niet terecht. Hij kan misschien verdrietig zijn en dat snap ik, maar het is jou gevoel en jij kan daar ook niks aan doen. 

Als je het egt zou ik wel even wachten met corona, ik zou het in het echt zeggen. Op social media kan het anders overkomen want dan zieje hem niet echt! 

Hopelijk heb je hier wat aan en succes! Liefs, Naira193 xx:heart:

Heyy

Ik begrijp je probleem zeker! Denk dat het beste wat je kunt doen gewoon eerlijk zijn is, gewoon je gevoelens uitleggen, in de hoop dat hij het begrijpt.

Groetjes

Kaas123

Hey.

Wat je ook doet. Maak het niet uit via een textberichtje.  In het algemeen wordt dit namelijk niet heel goed opgevangen en wordt zelfs als laf beschouwd. Persoonlijk vind ik  uitmaken via text ook zeer laf omdat er in mijn ogen geen sprake is van wederzijds respect. Ik snap wel dat nu door Corona elkaar spreken zeer lastig gaat. Dus als het echt niet anders kan dan is er geen keuze helaas. 

 

Ik denk als je je gevoelens uitlegt en vertelt waarom het niet werkt (beetje net als je hier tegen ons doet) dan is dat de beste manier. Makkelijk is het nooit helaas. 

Reputatie 1
Badge

hey lieve Anoniepjeee_xoxo,

ik ben een meisje en 14 jaar en heb het net voor corona uitgemaakt. dat was heel moeilijk want hij was echt een heel lief vriendje maar ik merkte dat het niet ging werken. mijn ex-vriendje vertelde mij dat hij het echt niet leuk vond als een meisje het uitmaakt via whatsapp. dat snap ik ook wel. door corona kan je natuurlijk niet echt afspreken maar je kan elkaar wel facetimen. en natuurlijk is het moeilijk om het uit te maken maar wat ik van jou lees denk ik dat jij veel beter verdiend dan een vriendje die je totaal geen aandacht geeft. je bent er zeker van dat je het uit wilt maken dus doe dat ook en leg hem duidelijk uit waarom. en begrijp het ook als hij daarna niet meer vrienden wilt zijn of je niet meer appt want het is voor iedereen moeilijk als je lover het uitmaakt.

maar uiteindelijk duurt eerlijkheid het langst en dat is belangrijk. want als je hier nu mee blijft zitten wordt je er echt niet gelukkiger van, trust me. hopelijk heb je er wat aan. groetjes a.xxxx

Reputatie 1
Badge

Ja bedankt allemaal,

Ik wou het zeker niet via een tekst berichtje dóen want dat vind ik echt laf. Alleen dan moet ik wel ff wachten tot het corona gedoe voorbij is. Nou nu de moed nog…

Veel liefs,

@Anoniempjeeee_xoxo 

Reputatie 4
Badge +5

Zeg gewoon eerlijk wat je voelt. Als jij denkt dat de afstand tussen jou en je vriendje te groot is ja dan werkt het niet meer (was bij mij ook zo!)

Je kunt het gewoon hem vertellen. Hij begrijpt het wel denk ik

Liefs,

Daniël

Reputatie 1
Badge

Hi, iedereen

Als jullie dit lezen wil ik zeggen dat ik het een tijdje geleden heb uitgemaakt. En voel me nu ook niet schuldig ofzo.

Bedankt voor de tips!

Reageer