Tips voor een vriendje

  • 20 May 2023
  • 6 reacties
  • 101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb het iets meer dan een jaar geleden met mijn vriend uitgemaakt.

En ik dwing nooit echt aan ofzo alleen ik val snel met deur in huis. (Ik ben nogal direct)

Dus heeft iemand tips, want ik ben het een beetje kwijt wat ik nou moet doen.

P.S. Ik ben een meisje van 15 en ik val op jongens.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik zou niet zoeken naar een vriendje. Relax, wacht lekker (ben wel actief onder de mensen) en dan komt het wel goed. Je moet de liefde niet opzoeken want dan heb je grote kans op slechte relaties. Laat het gewoon op je afkomen.

Ik bedoel dit niet onaardig maar ik begrijp dit soort topics nooit zo goed.  In mijn beleving leer je iemand kennen die je zo leuk vindt dat je wil dat dat je vriendje wordt.  Maar als je zo iemand niet hebt wat wil je dan met een vriendje? Wil je dan een vriendje om een vriendje te hebben ofzo?

Hey,

Misschien gewoon wachten tot er iemand op je pad komt? Als je gaat zoeken naar een vriendje is de kans groter dat je een slechte relatie krijgt.

Aju!

Hey,

Misschien gewoon wachten tot er iemand op je pad komt? Als je gaat zoeken naar een vriendje is de kans groter dat je een slechte relatie krijgt.

Aju!


Ik heb het daten nu ook op een laag pitje gezet omdat het niet zo goed ging

Ik wacht gewoon tot ik iemand tegen kom

Reputatie 7
Badge +9

Hey,

Misschien gewoon wachten tot er iemand op je pad komt? Als je gaat zoeken naar een vriendje is de kans groter dat je een slechte relatie krijgt.

Aju!


Ik heb het daten nu ook op een laag pitje gezet omdat het niet zo goed ging

Ik wacht gewoon tot ik iemand tegen kom

Hele verstandige keuze van jou. Goed gedaan.

Thanks, @benebird 😁

Reageer