Hallo, Ik zit voor iets van zeven maanden met een meisje te praten op snap. Wij praten best veel en wij delen dezelfde muziek smaak en humor. en wij hebben ook een streak.. Over een paar maanden gaan wij allebij naar twee concerten, op twee verschillende datums van twee artiesten waar wij allebij fan van zijn. Zou dat een goede plaats en tijd zijn om haar uit te vragen?
Hey! Nou dat lijkt me zeker een goede gelegenheid! Zo heb je ook nog even tijd om te bedenken hoe je het gaat vragen en als het zo goed klikt zegt ze vast wel ja!
Liefs Tover xxx
Heyy,
Lijkt mij ook een perfecte gelegenheid om haar uit te vragen! Zou het gewoon doen dat wordt vast super leuk en als jullie klik zo goed is zegt ze vast en zeker ja! Veel plezier alvast! :)
Liefs, ItsJustMe <3
hoiii
xxx, shine
Hallo,
Zoals de anderen zeggen: This is your time to shine. Ik denk dat ze dat ook wel leuk vindt hoor.
Groetjes,
justGhast
Hallo!
Ík persoonlijk zou vragen hoe het voor haar zou zijn als iemand uit haar klas of uit haar sport groep (ligt eraan hoe jullie fysiek verbonden zijn zg mr) en als ze bv zegt: alleen als jij het bent eigenlijk. Of: misschien wel ja ligt eraan. Dan zou je kunnen zeggen dat je haar leuk vind en als haar reactie goed is, gelijk uitvragen. Je kan dit met chatten of bellen doen.
Veel succes, groetjes een of andere nederlander
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.