Vraag

tips van meisjes over verliefd zijn

  • 22 September 2021
  • 6 reacties
  • 232 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben een jongen van 14 en ik ben smoorverliefd op een meisje uit mijn klas. Ik wil graag meer met haar in contact komen.  

Zijn er meisjes die mij hierbij kunnen helpen?


6 reacties

Ik ben zelf een jongen maar ik ken dat soort problemen.

Heb je haar nummer?

Ja:   Dan kan je online beginnen, dat is het makkelijkst. Begin gewoon een simpel praatje over gewoon random alledaagse dingen. Als dat gaat kan je meer opbouwen maar voordat je het echt over serieuze dingen gaat hebben moet je haar echt eerst real ontmoeten, dat is echt beter voor het contact. Dat kan je  doen door gewoon wat meer contact op school te maken. Maak zo nu is dan oogcontact en vraag hoe een toets ging bijvoorbeeld. Op die manier kan je het gesprek aangaan.

Nee:   Maak voorzichtig contact in de klas, begin rustig en bouw rustig op. Begin met oogcontact en bouw dat op naar beetje kletsen tussen de lessen door tot een keer gezellig samen de pauze doorbrengen. Als je al wat meer contact hebt kan je haar vragen of ze een keer wat wilt doen o.i.d.

Ga op je gevoel af en doe rustig aan. Respecteer haar ook.

 

Groetjes,

 

226

Badge

Heyy, ik ben een meisje en ik vind het heel stoer van je dat je zoiets durft te vragen. Als je een meisje echt leuk vind, stap dan gewoon op haar af. Over het algemeen vinden meisjes het fijner als een jongen de eerste stapt zet , begin een leuk gesprek met haar aan en vraag bijvoorbeeld hoe het met haar gaat. Of wat r lievelingskleur is, je kan misschien ook vragen of ze samen de pauze met je wilt doorbrengen. Ik zou wat dat betreft schijt hebben aan andere mensen hun meningen, jij bent verliefd en daar kan niks tussen in staan. Ik hoop dat lukt!

 

Groetjes, Alysa

Reputatie 1
Badge

Echt super bedankt😊 

Reputatie 3
Badge +2

Heyy, ik ben een meisje en ik vind het heel stoer van je dat je zoiets durft te vragen. Als je een meisje echt leuk vind, stap dan gewoon op haar af. Over het algemeen vinden meisjes het fijner als een jongen de eerste stapt zet , begin een leuk gesprek met haar aan en vraag bijvoorbeeld hoe het met haar gaat. Of wat r lievelingskleur is, je kan misschien ook vragen of ze samen de pauze met je wilt doorbrengen. Ik zou wat dat betreft schijt hebben aan andere mensen hun meningen, jij bent verliefd en daar kan niks tussen in staan. Ik hoop dat lukt!

 

Groetjes, Alysa

Ja, meiden vinden het fijner als jongens de eerste stap zetten… ik durf dat niet hoor. geef ons snel een update hoe het gaat!! good luck 𖧷𖧷𖧷

Reputatie 1
Badge

Heyy, ik ben een meisje en ik vind het heel stoer van je dat je zoiets durft te vragen. Als je een meisje echt leuk vind, stap dan gewoon op haar af. Over het algemeen vinden meisjes het fijner als een jongen de eerste stapt zet , begin een leuk gesprek met haar aan en vraag bijvoorbeeld hoe het met haar gaat. Of wat r lievelingskleur is, je kan misschien ook vragen of ze samen de pauze met je wilt doorbrengen. Ik zou wat dat betreft schijt hebben aan andere mensen hun meningen, jij bent verliefd en daar kan niks tussen in staan. Ik hoop dat lukt!

 

Groetjes, Alysa

Ja, meiden vinden het fijner als jongens de eerste stap zetten… ik durf dat niet hoor. geef ons snel een update hoe het gaat!! good luck 𖧷𖧷𖧷

Update: het gaat al best goed. Ik heb al een paar keer met haar en haar vriendin gepraat en ik denk dat we wel vrienden kunnen worden.

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben een jongen van 14 en ik ben smoorverliefd op een meisje uit mijn klas. Ik wil graag meer met haar in contact komen.  

Zijn er meisjes die mij hierbij kunnen helpen?

Hey! IK ben een meisje van 14 en ik kan je zeker helpen.

Eigenlijk ligt het aan het soort meisje wat je leuk vind,

vind jij nou het 'populaire’ meisje leuk?

Ik raad je aan om haar complimentjes te geven en in de klas bijv dichter bij haar zitten, vragen naar interesses en toon respect en interesse.

Een leuk klein cadeautje kan ook maar, pas op dat je dit niet te vroeg dat, anders vind ze je raar.

Vind jij nou een 'stiller’ meisje leuk?

(ik ben dit zelf ook) 

Geef haar ook complimentjes, en zorg ervoor dat je niet te snel liefde laat zien. Leer haar kennen en begin rustig met soms een beetje knuffels geven of voeg haar toe op whatsapp, snap etc en stuur haar wat leuke berichtjes (nooit fotos van je zaakje zonder dat ze het vraagt, geld bij alle meiden) zoals, goedenavond, goedemorgen

maar doe dat soort dingen niet te snel

 

ENNN wat erg belangrijk is voor alle meiden, blijf romantisch en schuif seksuele gevoelens weg totdat zij er klaar voor is! 

Oh en zorg dat je goed ruikt en er verzorgd uitziet!

 

Succes!!

Reageer