Vraag

tips om een vriend te krijgen, ja help

  • 11 June 2023
  • 5 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

hoiiii,

ik ben een meisje van 14 en ik wil graag een vriendje maar, ik durf nie naar jongens toe te lopen, of ja te zeggen, omdat, ik mezelf te lelijk vind en ik ben bang dat jongens me gaan gebruiken voor me lichaam, want, ik word best vaak na geroepen of aangeraakt, iemand tips


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik krijg een error, je zegt zelf dat je lelijk bent maar daarna zeg je dat je vaak word nageroepen aangeraakt en dat je denkt dat ze je gaan gebruiken voor je lichaam. Kan je me dat uitleggen.

 

En ik snap ook niet helemaal waar het over gaat want je wilt een vriendje maar daarna gaat het over naroepen en aanraken 

Badge

Als iemand je weer aanraakt zeg dan: Waarom doe je dat! En als hij dan zegt ik vind je leuk dan kan je zeggen: ik wil eerst vrienden worden (behalve als jij hem ook leuk vind) want ik ben geen barbie pop dus je kan/mag me niet zomaar overal aanraken.

 

Badge

En je hoeft het alleen te zeggen als je dat durft

Badge

Ik zou zeggen loop erop af, ik zou het een hele eer vinden als een meisje op mij af zou komen. 

En ja voor gebruiken van je lichaam ik zou sws gwn rustig beginnen als een soort vrienden eerst en dan kan je miss als het goed voelt wat meer doen als jullie er allebei aan toe zijn.

Wat wil je voor tips, want ik snap je verhaal/vraag niet echt heel goed…

Je bent een beetje dubbel want je durft niet naar jongens toe omdat je jezelf lelijk vind, maar je laat je wel aanraken door jongens? Dan laat je je toch al min of meer gebruiken...

Reageer