Vraag

Tips om een gesprek te voeren? (verliefd)

  • 2 March 2022
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Badge

Hi, ik ben een meisje van 14 jaar ik zit in het tweede jaar van de middelbare.

Ik heb al iets van 3 maanden een hele erge crush op iemand van de eerste jaar, hij is lang, heeft fluffy haar, mooie ogen, en een aantrekkelijke kledingstijl.

 

ik heb al vaak lange oogcontact gehad met hem, mijn vriendin duwt me soms ook wel is tegen hem aan, en hij zat ook is alleen in de pauze en ik ging naast hem zitten

en ik denk dat hij mij ook wel ziet staan…
 

dit gebeurd altijd wel maar daar blijft het ook bij. Ik wil tegen hem praten, maar elke keer ben ik weer aan het bibberen en word ik helemaal rood. 
 

iemand tips om een gesprek te voeren ? Of meer dan alleen oogcontact te hebben? 
 

help me! Xx


3 reacties

Reputatie 5
Badge +1

(Onnodige quotes verwijderd)

Probeer zijn snap(Snapchat gebruikersnaam) te krijgen en via daar te beginnen met beetje praten, dat je zenuwachtig bent of rood word als je tegen hem praat maakt helemaal niet uit (is stiekem best schattig). Hoezo denk je dat hij je ook wel ziet zitten, heb je zoiets gehoord?

 

Wat het aller belangrijjste is, als jullie geen relatie krijgen maakt het helemaal niet uit. Er zijn heel veel leuke jongens en iedereen word wel een keer afgewezen

 

Veel succes!

JS2006

Reputatie 7
Badge +17

Hoi blijf een beetje bij hem in de buurt, kijk hem net iets langer aan dan normaal, “per ongeluk”even  aanraken kan ook. Als je een keer naast 'm zit kort je hand op zijn onderarm als je iets aan 'm vraagt, dat soort dingen. Ook weer niet té doen ;)  vraag naar zijn hobby's ,wees in hem als persoon geïnteresseerd. Hij klinkt idd knap trouwens ! :wink:  En wat ook werkt, als je naast hem gaat zitten in de pauze, neem een rolletje drop oid mee en als je er dan zelf 1 pakt, bied hem er ook 1 aan :)  ( mooiste is als je hem dan dat snoepje in zijn hand geeft...aanraken ! )   en dan heb je meteen een reden om te praten. Als jongen zou ik dan wel genoeg weten :blush:

Succes !

Grtz liefs Julian X

Blijf jezelf is mijn goude tip

Stap naar hem toe en geef een compliment 

Kletsen werkt altijd

Raak per ongeluk hem aan

 

Zelle

Reageer