Vraag

tips en tricks om mij te helpen om mensen te ontmoeten

  • 24 July 2023
  • 7 reacties
  • 131 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hallo beste vrienden niet te geloven dat ik naar dit dieptepunt in het leven ben gezakt dat ik een topic open op het kindertelefoon forum 🤣 ik heb een vraagje namelijk weten jullie hoe je mensen ontmoet in deze wereld domme vraag misschien want er zijn 7,888 miljard mensen op planeet aarde maar de vraag is dus hoe kan ik vrienden krijgen of misschien een lieftallige jongedame want het probleem is dat ik geen school heb om mensen te ontmoeten lang leve het nederlandse onderwijssysteem! en ik zit in een soort gekkenhuis maar zo mag je het tegenwoordig niet meer noemen dus ze noemen het jongerenzorg groep ofzoiets want ik heb namelijk een ass! oftewel autisme spectrum stoornis ☹️ er zitten een stuk of 20 kids daar maar met niemand heb ik een klik en er zijn ook geen meisjes want blijkbaar zijn die immuun voor autisme (misschien door het covid vaccin!!😨) en ik ben er officieel 5 dagen in de week en ik slaap er ook dus de enige potentiele ontmoetingsmomenten in mijn monotone bestaan zijn wanneer ik in het weekend naar de appie ga om brood te kopen 

Too long didn't read (heb ik van reddit geleerd leuk he): Ik ben een eenzaam jochie die vastzit in een gekkenhuis met alleen maar autisten zonder enig contact met het vrouwelijk geslacht en zonder school hoe kan ik vrienden of een schatje krijgen dit zijn mijn interesses: geschiedenis (vooral tweede wereldoorlog en 20e eeuw in het algemeen) ouwe lullen muziek, brieven schrijven, boeken lezen oftewel alleen maar interesses van bejaarden wacht eens even ik heb een geweldig idee ik ga naar een bejaardentehuis!!

 

PS: Ik plaats dit in relaties en liefde want vriendschap is ook een relatie en je hebt ook liefde voor elkaar als je vrienden bent (no homo) en ik zoek ook een schatje 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Heyyyy @IKWASVERBANNEN 

Misschien kun je op een sport/hobby gaan, daar zitten altijd nieuwe mensen. Zelf kan ik je scouting aanraden (ik zit zelf ook op scouting en daar maak je echt supersnel vrienden, en toevallig heb ik mijn vriendin ook op scouting ontmoet :)

Je kunt ook altijd gewoon bij iemand aanbellen van jou leeftijd die je niet kent en vragen of diegene meegaat voetballen/ skaten/ naar de kermis, maakt niet uit wat. Misschien blijkt diegene wel heel aardig te zijn en je hebt toch niks te verliezen.

 

 

Reputatie 1
Badge

dankjewel @Julie09 dat is inderdaad een goed idee ik heb wel al een jaar bijna een ingegroeide teennagel en 2 operaties er aan gehad dus ik mag niet meer sporten doen maar hopelijk gaat het binnenkort weg dan kan ik misschien een proefles nemen ergens groetjes

Hey,

Waarom is het een dieptepunt dat je hier een topic moet openen? Ik vind dat nogal raar!

Ik zal eerlijk zijn, ik vind dit een beetje raar omschreven (maar dat ligt weer aan mij). Maar goed effe over vrouwen die autistisch zijn, het kan wel degelijk. Ik ken er meerdere, op dit forum zitten er meerdere en van mij zeggen ze ook dat ik het ben (ben het niet!!!!). Dus het kan wel. Misschien kan je effe googlen?! Er zijn ook ontmoetingsgroepen voor autisten, daar kun je andere autisten dan die bij jou op de groep ontmoeten. En anders een sport ofzo (damsport is toch ook voor bejaarden?🤣 (heb ik tenminste altijd geleerd))

Succes!

Reputatie 4
Badge +3

bro idk why maar je lijkt me kapot cool fr , Like als je hiero contact gegevens zou mogen uitwisselen dan zou ik wel vrienden met je willen worden fr  

Reputatie 1
Badge

 @Rattie dankjewel makker 🐀

 

Reputatie 1
Badge

hai @OnbekendeAnnoniem dank voor je reactie dat klopt maar meestal zijn ze niet zo erg autistisch dat ze bij een instelling zitten en die autistische groepen kosten meestal iets van 10 euro dat vind ik best duur voor 1 keertje maar morgen ga ik solliciteren bij appie dus hopelijk word ik daar geaccepteerd en zijn daar leuke medewerkers 🙏groeten

Reputatie 7
Badge +9

@IKWASVERBANNEN  en? Hoe is het bij de Appie?

Reageer