hallo beste vrienden niet te geloven dat ik naar dit dieptepunt in het leven ben gezakt dat ik een topic open op het kindertelefoon forum ik heb een vraagje namelijk weten jullie hoe je mensen ontmoet in deze wereld domme vraag misschien want er zijn 7,888 miljard mensen op planeet aarde maar de vraag is dus hoe kan ik vrienden krijgen of misschien een lieftallige jongedame want het probleem is dat ik geen school heb om mensen te ontmoeten lang leve het nederlandse onderwijssysteem! en ik zit in een soort gekkenhuis maar zo mag je het tegenwoordig niet meer noemen dus ze noemen het jongerenzorg groep ofzoiets want ik heb namelijk een ass! oftewel autisme spectrum stoornis er zitten een stuk of 20 kids daar maar met niemand heb ik een klik en er zijn ook geen meisjes want blijkbaar zijn die immuun voor autisme (misschien door het covid vaccin!!) en ik ben er officieel 5 dagen in de week en ik slaap er ook dus de enige potentiele ontmoetingsmomenten in mijn monotone bestaan zijn wanneer ik in het weekend naar de appie ga om brood te kopen
Too long didn't read (heb ik van reddit geleerd leuk he): Ik ben een eenzaam jochie die vastzit in een gekkenhuis met alleen maar autisten zonder enig contact met het vrouwelijk geslacht en zonder school hoe kan ik vrienden of een schatje krijgen dit zijn mijn interesses: geschiedenis (vooral tweede wereldoorlog en 20e eeuw in het algemeen) ouwe lullen muziek, brieven schrijven, boeken lezen oftewel alleen maar interesses van bejaarden wacht eens even ik heb een geweldig idee ik ga naar een bejaardentehuis!!
PS: Ik plaats dit in relaties en liefde want vriendschap is ook een relatie en je hebt ook liefde voor elkaar als je vrienden bent (no homo) en ik zoek ook een schatje