Vraag

Tips AUBB Ben verliefd op broertje van mijn beste vriendin

  • 26 February 2022
  • 2 reacties
  • 214 Bekeken

Badge

Hallo,

ik ben een meisje van 15 en ben smoorverliefd op de broertje van mijn Beste vriendin. Op school zie ik hem vaak en heb hem een paar keer al gesproken, maar niet dat ik contact met hem heb ofzo alleen als het nodig is zoals; als er over hem geroddeld wordt in mijn klas of als hij geen kluis heeft voor zijn jas dan zegt zijn zus dat hij het bij mij moet doen. En ik deed het een keer en hij zei dankjewel en hij ging overdreven gwn lachen. En hij kijkt mij gwn niet normaal veel aan. Telkens wanneer ik naar hem kijk dan zit hij naar me te kijken. En hij ging meerdere keren naar me glimlachen. Ik vindt het echt zielig voor hem dat hij heel vaak alleen zit, niet dat hij geen vrienden maar zo is hij gwn.  Op een dag ging een meisje ( niet mijn vriendin) naar hem toe en zei tegen hem dat ik heb leuk vindt en hij begon ineens raar te doen. Zoals niet meer naar mij lachen en doen alsof hij mij niet doorheeft. En hij vraagt wel vaak aan zijn zus of ik hem leuk vindt en zijn zus zegt nee doordat ik niet wil dat hij het weet, want ik ben bang dat hij echt daarna geen meer aandacht gaat geven. En telkens wanneer hij het een beetje doorheeft dat ik heb leuk vindt vraagt hij het aan zijn zus en telkens zegt ze het zelfde antwoord: nee. Ik kom hem best vaak toevallig tegen op school. Zijn zus (mijn beste vriendin) zei tegen mij dat ik gwn tegen hem moet zeggen dat ik heb leuk vindt, maar ik durf hem niet vertellen, omdat ik bang ben dat hij mij gaat negeren of geen aandacht geeft.

Iemand tips AUB?!!


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Wat een stomme situatie. 

Jongens kunnen idd opeens heel stom doen wnr ze horen dat iemand op hen verliefd is, omdat zij vaak denken dat het misschien een grap is of misschien vindt hij het raar dat jij hem leuk vindt, want je bent de vriendin van zijn ZUS. (ik neem aan dat je ouder bent)

Ik zou het gewoon zeggen tegen hem.  Want iemand heeft het al tegen hem gezegd. Jouw situatie zal waarschijnlijk veranderen als hij uit JOUW mond hoort dat jij hem leuk vind. Dan kan hij ook vertellen wat hij vindt en dan is alle gedoe weg. 

PS: Ik ken iemand waar dit ook was gebeurt. In het eind was niks ergs gebeurd. 

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

 

Nee, hij is 5 dagen ouder en we hebben echt  zooveell  persoonlijke dingen die hetzelfde zijnn!

En ik twijfel of hij mij leuk vindt.

Dankjewell voor jee tip. Ik waardeer het erg! :)

Reageer