Vraag

Tips afspraakje regelen

  • 3 May 2020
  • 6 reacties
  • 142 Bekeken

Badge

ik ben een jongen van 13 jaar en wil graag een afspraakje met een meisje of een ervaring met een meisje maakt niet uit hoe of wat. hoe kan ik dat regelen?

 


6 reacties

Wat bedoel je met "afspraakje", bijvoorbeeld  gwn iets eten met haar of gwn seks? 

Reputatie 1
Badge

Stap 1: vindt iemand leuk

Stap 2: probeer je seksuele 13-jarige hersenen aan de kant te zetten

Stap 3:vraag iemand (die jou waarschijnlijk ook leuk vindt) om af te spreken, doe het gewoon bij haar thuis.

Stap 4: doe wat goed voelt

hee,

 

regel een leuke picknick met chocola , aardbeien, lekker drinken, en snoepjes ofzo

zeg dat je een verrassing hebt voor haar

en ik weet zeker dat het leuk gaat horen!

 

liefs butterfly 

Badge

ik wil best den afspraakje maar ik ben niet echt de mooiste jongen en de populairste en ik ben bang als ik dat tegen iemand zeg dat ik haar leuk vind ofzo dat ze dan mij dan nie leuk vind en voor altijd ongemakkelijk is of dat ze het tegen iedereen gaat zeggen!

Reputatie 1
Badge +1

Meisjes kijken niet naar je uiterlijk maar naar hoe je bent. Dus e karakter

Reputatie 1
Badge +1

Heb je sws al contact gehad met haar? Ik heb bijvoorbeeld een crush op iemand. Ik ga in de zomervakantie met haar afspreken. Ik ga haar gewoon een appje sturen van: Jo, zin om keertje af te spreken.

En dan zie ik haar reactie wel. Waarschijnlijk zegt zij ja want ze gaat met best wel veel jongens om. Ik denk dat we dan iets in een stadje gaan doen. Gwn beetje wandelen en bij de haven zitten en een ijsje kopen.

Zo ga ik het aanpakken. Hoop dat ik je op wat ideeën heb gebracht.

Reageer