Vraag

Te verliefd

  • 30 March 2021
  • 5 reacties
  • 49 Bekeken

Badge +2

Hallo mensen daar ben ik weer

Ik heb dit al gezegd in een ander topic in gevoelens maar ik dacht dat het miss handig zou zijn een aparte topic erover te maken.

Ik ben dus heel erg verliefd op een meisje uit mn klas(al iets van 2 jaar ook) maar ik zie haar nu al zo lang niet door corona dat het heel vervelend wordt. Ik heb het gevoel dat ik mijn verliefdheid nergens kan uitten. Hedft iemand tips voor mij want ik kan het echt niet langer aan haar niet te zien. Ik was van plan een move te maken, maar dit wil ik echt niet via WhatsApp ofzo doen. Heeft iemand advies aub ik ben hopeloos.

Alvast bedankt, peace


5 reacties

Hoi Philip, 

Super vervelend natuurlijk dat je haar niet kan zien met corona. Ik herken je gevoel, heel goed zelfs. Als ik jou was zou ik haar toch eens een berichtje sturen. Dat kan via elke app natuurlijk, misschien even vragen hoe het met haar gaat, of reageer eens op haar verhaal (op snapchat, insta, wat dan ook). Dat is misschien niet wat je graag had gewilt als eerste move, maar dit is wel een manier om erachter te komen of zij ook interesse terug toont naar jou! Als ik jou was zou ik gewoon een klein gesprekje proberen te starten op een subtiele manier en vanuit daar kijken wat je ermee gaat doen. 

Badge +2

Bedankt voor het advies, het enige probleem is dat ik bang ben dat als ik dat doe, en er is natuurlijk een kans dat ze geen interesse toont, de volgende dag heek Europa weet dat ik een move heb gemaakt. Tenzij het idd zo subtiel is dat het niet echt zo gezien kan worden, maar moet ik daar dan ook iets slims op bedenken? Of gewoon iets simpels vragen?

Badge +2

En bedankt dat je zo snel reageerd👍

Bedankt voor het advies, het enige probleem is dat ik bang ben dat als ik dat doe, en er is natuurlijk een kans dat ze geen interesse toont, de volgende dag heek Europa weet dat ik een move heb gemaakt. Tenzij het idd zo subtiel is dat het niet echt zo gezien kan worden, maar moet ik daar dan ook iets slims op bedenken? Op gewoon iets simpels vragen?

Ik snap heeel goed dat je bang bent dat straks iedereen weet dat jij een ‘move hebt gemaakt’. Maar al vraag jij iets heel subtiels en normaals, kan er naar mijn idee niet zoveel fout gaan. En al hebben mensen het er wel over, gewoon doen alsof je van de domme bent. Is niks ergs aan om een meisje een vraag te stellen of iets in die richting (alleen wij 2 weten dat jij haar leuk vind :p)

Je zou idd iets simpels kunnen vragen, zoals hoe het met haar gaat, of iets over een eventuele gebeurtenis bij jou op school, iemand uit de klas, ik noem maar wat. Hou het nog simpel, en kijk of ze erop in gaat! Mocht ze nou raar, niet of heel stom reageren, dan weet jij genoeg! 
Succes alvast :)

 

Badge +2

Je bent top, bedankt! Ik wacht op het juiste moment!!! 🍀

Reageer