Vraag

te veel leeftijds verschil?

  • 13 November 2023
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

ik ben geboren in december 2008 en ik vind een jongen echt heel leuk en hij mij ook maar hij is in april 2006 geboren kan dat of is dst te veel? ik heb er zelf geen moeite mee maar hij vind het raar dat als hij 18 is dat ik dan nog 7 maanden 15 ben en ik weet niet helemaal wat ik moet doen want hij is echt de perfecte jongen en hij is de reden waarom ik nu nog leef. Hij wil het ook laten werken we gaan zaterdag ook weer op date zodat we ook even een beslissing kunnen maken. Ik wil echt heel graag een relatie met hem dus als het Leeftijds verschil oké is hebben jullie dan misschien tips hoe ik hem iets meer gerust kan stellen ofzo? 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

18 en 15. Tja, ik vind het zelf op het randje maar het zou op zich wel kunnen. Of het gaat werken hangt natuurlijk helemaal van jullie af. Praat er nog eens goed met elkaar over en als jullie het allebei graag willen zou ik er gewoon voor gaan.

Badge

Het kan maar weet wel dat het een wereld van verschil in jullie zit jij bent 15 (nog jong) je leert veel en bent aan het experimenteren, de jongen die jij leuk vind daarin tegen heeft al veel meer levenservaring en gaat om met mensen die waarschijnlijk ook 18 zijn die denken vaak toch wel aan andere dingen, als jullie echt verliefd zijn dan zou ik er is met  je vriend er over hebben :D

Reageer