Vraag

te snel verliefd

  • 5 May 2022
  • 5 reacties
  • 145 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 1 reactie

Ik ben een jongen van 15 jaar. Ik ben best onzeker. Ik praat met een paar jongens online. Maar ik wordt te snel gehecht aan een jongen. Ik ben bang dat als we afspreken dat ik afgewezen wordt. Of dat diegene me lelijk vind. Ik krijg al heel weinig liefde van de mensen om me heen.  Telkens als ik verliefd word op iemand waarmee ik totlaat mee heb geappt. Wordt ik bang dat diegene me gaat verlaten of afwijzen 


5 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik word ook heel snel verliefd op iemand of gehecht en dat is toch een leuk gevoel van iemand houden. Als je met iemand afspreekt moet je er voor gewoon in de spiegel kijken en Zegge dat je goed bezig bent. Als je dat vaak zegt krijg je vanzelf meer zelf vertrouwen. 

Veel succes hopelijk helpt dit een beetje

Badge

Hee, ik heb hier zelf ook heel erg last van. Ik zeg altijd tegen mezelf “fake it till you make it” als je er al zelfverzekerd heen gaat is de kans dat ze je afwijzen kleiner en zal je minder teleurgesteld zijn als het toch gebeurt.

En vergeet niet dat ze je moeten accepteren zoals jij bent, je verdient het beste van het beste xx

Ik hoop dat dit een beetje helpt

Badge

Hee, ik heb hier zelf ook heel erg last van. Ik zeg altijd tegen mezelf “fake it till you make it” als je er al zelfverzekerd heen gaat is de kans dat ze je afwijzen kleiner en zal je minder teleurgesteld zijn als het toch gebeurt.

En vergeet niet dat ze je moeten accepteren zoals jij bent, je verdient het beste van het beste xx

Ik hoop dat dit een beetje helpt

thx xx

Reputatie 7
Badge +6

It just takes time. voor je de ware voor jou vind. Denk maar zo: Eens vind ik iemand!

Met vriendelijke groet,

TheMusicDude

Ik ben een jongen van 15 jaar. Ik ben best onzeker. Ik praat met een paar jongens online. Maar ik wordt te snel gehecht aan een jongen. Ik ben bang dat als we afspreken dat ik afgewezen wordt. Of dat diegene me lelijk vind. Ik krijg al heel weinig liefde van de mensen om me heen.  Telkens als ik verliefd word op iemand waarmee ik totlaat mee heb geappt. Wordt ik bang dat diegene me gaat verlaten of afwijzen 

Heyy, je laat me schrikken! 

Iedereen is knap op hun eigen manier!

jij ook! Ik zou ze situatie aan kijken en kijken of de liefde wederzijds is

 

liefs🦋

xx

Reageer