Vraag

Te lang single

  • 25 November 2023
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Heyy.

Ik ben een meisje van 12 jaar oud en ik had meer dan een jaar geleden een vriendje maar hij maakte het na een week al uit. En ik praatte dit jaar ongv 2/3 maanden met een leuke jongen maar ik ben niet meer zo geïnteresseerd meer in hem en hij ook niet in mij. Stiekem vind ik dat ik al te lang single ben en gwn weer een vriendje wil hebben, maar veel jongens zijn hetzelfde en ben ik wss te lelijk voor jongens. Kunnen jullie me helpen hoe ik snel een goede jongen vind?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Heyy @Anoniemzx5,

Ongeveer een jaartje geleden was het ook bij mij uitgegaan met mijn vriendje. Tot nu toe heb ik nog steeds geen jongen/meisje gevonden waarvan ik hem/haar echt leuk vond. Neem lekker je tijd! Je vindt echt ooit een heel lieve leuke jongen die jou verdient! :)

Ik weet het zeker dat je niet lelijk bent! Geloof me, Jongens kunnen soms heel ingewikkeld zijn;)  (Voor jongens zijn meiden ingewikkeld haha) maar stiekem vinden ze je gewoon leuk! ;) 

Liefs xxx Banaantje <33

Reputatie 7
Badge +7

Je bent niet te lang single, je bent pas 12.

Eigenlijk zou je het meer nu moeten zien als een “grap”. (Klinkt stom ik weet t)

Ik ben een jongen van 14 en heb mijn eerste crush sinds een paar maanden geleden, veel vrienden van mij denken nog niet eens echt aan liefde, maar dat verschilt natuurlijk heel erg per persoon.

probeer te wachten totdat je iemand vind die je echt leuk vind waar je langer mee om kan gaan! Het heeft soms tijd nodig

 

Reputatie 5
Badge +1

Nee, ik heb nog nooit een crush gehad ofzo, en ik ben al 13 (bijna 14), ik probeer het juist niet “een vriendje” te hebben. Ik denk dat je gewoon moet wachten :)

Reageer