te lang single


Badge

Hey iedereen!

Ik ben nu al ongeveer 1,5 jaar single en ik zou graag weer een vriendin willen. vaak als ik mensen van mijn leeftijd zie met hun vriendinnen ben ik best wel jaloers. Ik vind dat gewoon een van de beste gevoelens die je kan hebben! Heeft er iemand misschien tips hoe ik van deze jaloerzie afkom of hoe ik sneller een vriendin kan krijgen?

Bedankt voor het invullen alvast!


12 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Tja… ga met meiden afspreken. Je kan ook op datingsapps gaan.

Badge

Ik ben 13, mag dat dan al?

 

Reputatie 7
Badge +19

Ehhh niet op tinder enzo…  je kan wel op yubo en wink

Badge

ja ik vind die dating sites nooit wat. Is er niet iets anders of is het gewoon wachten?

 

Badge +3

Hey, je bent nog maar 13 dus je hebt alle tijd ik zou eerder iets doen aan de jaloezie en proberen te accepteren dat je niet perse een vriendin nodig hebt om gelukkig te zijn:)

Heyy

 

Veel jongeren hebben behoefte aan een vriendin/vriend,  maar ja het is niet zo dat je zo even een vriendin krijgt.

 

Het beste is denk ik afwachten. Ook jij krijgt op een gegeven moment echt een vriendin! Bij de een duurt het gewoon wat langer voordat ze de ware hebben gevonden. Blijf in ieder geval gewoon lekker jezelf dat vinden meiden denk ik het leukst!

 

Groetjes van mij!

ik ben 15 en ik ben al meer dan 6 jaar single, en met mij gaat het gewoon goed.

Badge

Gelukkig gaat het goed! Ik ben denk ik gewoon iemand die graag een vriendin wilt hebben.

Badge

Heyy

 

Veel jongeren hebben behoefte aan een vriendin/vriend,  maar ja het is niet zo dat je zo even een vriendin krijgt.

 

Het beste is denk ik afwachten. Ook jij krijgt op een gegeven moment echt een vriendin! Bij de een duurt het gewoon wat langer voordat ze de ware hebben gevonden. Blijf in ieder geval gewoon lekker jezelf dat vinden meiden denk ik het leukst!

 

Groetjes van mij!

Dus jij zegt eigenlijk gewoon afwachten?

Dus jij zegt eigenlijk gewoon afwachten?


Heyy

 

Dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten! Je zou ook dating sites kunnen gebruiken, maar dat vind je volgens mij niks.

 

Het is niet dat je zo even een vriendin krijgt. De liefde moet wederzijds zijn. Ik denk dat het op zijn tijd komt en aangezien  je nog 13 bent komt het echt nog wel. Ik denk dus dat het goed is om gewoon af te wachten tot je echt verliefd word op iemand! Dat moment gaat namelijk echt nog komen!

 

Groetjes van mij🙂

Badge

Je moet eigenlijk wachten tot er iemand op je pad komt en niet gaan aanringen ik ben al 11 haar single😂

 

Badge

jemig dat is lang haha. Het lijkt me nu idd ook beter om te wachten

Bedankt!

 

Reageer