Vraag

te bang om mijn crush te vertellen hoeveel ik van haar hou

  • 31 October 2021
  • 6 reacties
  • 144 Bekeken

Badge

Hi, ik ben een jongen 13 jaar. Meestal ben ik een grote hoop verdriet en angst. Maar de eerste dag op de middelbare veranderde dat ik zag mijn crush voor het eerst. Toen ik haar zag wist ik dat er iets speciaal was aan haar. Een paar weken later waren we goede vrienden en wist ik wat het speciale was dat ze had. De energie rondom haar, het feit dat ze een van de enigen is die mij echt kan laten lachen van blijdschap en niet van kietelen. Het was net alsof ze een deel van me was dat was afgebroken bij de geboorte. Mijn geluk, vreugde en positiviteit. Ik wil haar al lang zeggen dat ik verliefd ben op haar, maar ik weet dat als dit verkeerd afloopt dat ik weer terug bij mijn zielige leven zou zijn dat mijn geluk zou verdwijnen en dat ik niets meer zal zijn dan een berg wanhoop. Maar ik wil ook niet mijn hele leven wachten om dan te zien dat ze verliefd is op iemand anders. Hebben jullie tips voor mij want ik zit gewoon vast in mijn eigen leven op dit moment.


6 reacties

Hey @iwguy07 , 

ik zou het denk ik gewoon een keer met haar het er rustig over hebben. Een nee heb je en een ja kun je krijgen toch? 

En ik snap dat het misschien heel eng is omdat je haar dan misschien wel kwijt kan raken. Maar daar zou ik je toch nog niet druk over maken als ik jou was. Misschien valt het wel heel erg mee, en ziet ze misschien ook wel wat in jou.. 

Ik hoop je hiermee een beetje verder geholpen te hebben, zo niet? Kun je nog bij me terecht : ) 

Groetjes!

Reputatie 2
Badge +1

Ohww. Ik denk dat je het erop moet wagen. Een ja kun je krijgen en een nee heb je. Doe vooral wat goed voelt! Als zij zo bijzonder is dan is het de moeite waart om te proberen, toch?

 

Good luck! 🍀🍀🍀🍀

Ikweetgeennaam888

Reputatie 2
Badge +1

Laat je weten wat je hebt gedaan?

 

Good luck! 🍀🍀🍀🍀

Ikweetgeennaam888

Badge

heyy,

Ik sluit me aan bij de reactie van @JustHelping.

Je kunt altijd met haar er over praten.  Wees maar niet bang, ook al is het lastig en eng!

Kom op je kunt het!

Ik duim voor je! :)

xxx HOII

Je moet goed voor jezelf bedenken wat je het meeste waard is, wil je zo graag iets met haar of wil je liever je vriendschap niet op het spel zetten? 

Hallo iwguy007 :)

Gewoon zeggen tegen haar. Ik neem aan dat de vriendschap gewoon door kan gaan als ze nee zegt? En misschien zegt ze wel ja en dan is ze je vriendin. 

-TheMightySlayer <3

Reageer