Skip to main content
Vraag

talkingstage problemen

• March 19, 2025
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

ik praat dus al even met een jongen.

Ik had hem 2 weken voor de eerste keer gezien. Aangezien onze vrienden ons aan elkaar hebben gekoppeld. Die avond dat we elkaar zagen hebben we ook gekust. We hadden toen afgesproken om rustig aan te doen en niet onmiddellijk een relatie te starten aangezien we alle twee nog niet echt klaar voor waren maar sinds 1 week doet hij echt heel droog. Ik ben een meisje die nogal veel zekerheid nodig heeft en daarom had ik gevraagd waarom hij zo deed. Hij vertelde dat hij het moeilijk had met zichzelf maar dat hij niet wilt dat die daardoor mij pijn doet. Hij stuurde gisteren avond een snap van zijn gezicht. Hij zag er ook oprecht zo leeg uit en ik weet ook dat hij het momenteel echt niet gemakkelijk heeft maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen nu. Ik wil er echt voor hem zijn maar hoe vaak ik dat ook zeg heb ik niet echt het gevoel dat hij het door heeft. Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen. Dus alle hulp is welkom!!

1 reactie

ellie_eilish
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • April 13, 2025

Ik zou hem gwn appen of spreken en laten weten dat je er voor hem bent.
Hoeft niet heel diep te zijn, laat hem gwn weten dat je hem wilt helpen als hij dat fijn vind :)

Dan weet hij dat ook, en misschien vraagt ie wel om hulp of voelt hj zich meer op zn gemak om erover te praten met jou

Heel veel succes en dikke knuffel 💕