Vraag

Talkingstage

  • 22 April 2024
  • 0 reacties
  • 13 Bekeken

haii, ik ben nieuw hierzo en dit is mn eerste topic dus ik hoop dat ik mensen hiermee bereik die ook zo’n soort situatie hebben.

 

Ik ben een meisje, 14 jaar oud en ik praat dus met een jongen ‘D’ en hij is 15 bijna 16. ik en D praten nu al een jaar ofzo en aan het begin was het natuurlijk leuk dit dat maar na 2-3 maandjes ofzo begon hij nonchalant te doen. Hij praatte niet meer over zn gevoelens en hij heeft me nooit wat verteld over zijn situaties want hij heeft ‘trust issues’ of wattan ook and i can’t blame him. Het kan altijd zijn dat je dingen hebt meegemaakt maar dat je als er wat tussen ONS is dat je het dan niet uit wilt praten?? is maar vaag. anyway toen ging het dus gewoon van wel praten naar niet, naar wel maar hij zegt wel dat hij van me houd en we kunnen elkaar maar niet met rust laten.  even ter info D is een onloyale jongen en hij gaat veel viraal op tiktok als de ‘mooie jongen’. Dus compentitie voor mij is er zeker. Ook heeft hij meerdere malen aangegeven dat hij met andere dames praat maar ik ben toen ook gewoon met andere jongens gaan praten. nou een paar dagen geleden appte hij me weer na een maand ofzo om te vragen hoe het gaat. toen zijn we dus gaan facetimen en vertelde hij mij dat hij me miste en nog van me houd etc. 

ik kan hem niet loslaten en hij mij ook niet. 

wat moet ik nu doen? en ik weet het if he wanted to he would maar ik denk dat er oprecht wat goeds in hem zit.

oke groetjesss


0 reacties

Geen reactie

Reageer