Skip to main content

Hi, ik heb ook een vraag voor jullie… 

Ik zit nu al een paar maanden in een talking stage met een jongen en het lijkt de serieuze kant op te gaan. We hebben meerdere keren afgesproken en we vinden elkaar echt leuk en dat hebben we ook toegegeven. Alleen hij is nu op zuipvakantie en hij zegt dat hij zich niet gaat inhouden wat betreft zoenen en seks om mij tevreden te houden. De gedachte dat hij nu met andere meiden is en ik nu niks meer van hem hoor doet me pijn. Ik krijg een gevoel alsof hij me aan het lijntje houd. 

Overdrijf ik of moet ik wegwezen? Wat moet ik doen? 

Dankjewrl alvast, liefs

Anoniem))

een zuipvakantie? is dat een alcohol vakantie? als dat zo is dan vraag ik me af hoe oud hij is. ik zou als eerste niet een alcoholist daten.  als tweede als het alcohol is dan kan je niet anders verwachten dan dat hij stom dronken is. als derde hij zegt dat hij zich niet gaat inhouden. als je niet wilt dat hij met andere meiden is waarom zeg je dat dan niet? als hij echt van je houd begrijpt hij dat vast wel.

ik heb trouwens een soort haat/angst voor dronken mensen en alcohol is eigenlijk iets waar ik snel aan denk.


een zuipvakantie? is dat een alcohol vakantie? als dat zo is dan vraag ik me af hoe oud hij is. ik zou als eerste niet een alcoholist daten.  als tweede als het alcohol is dan kan je niet anders verwachten dan dat hij stom dronken is. als derde hij zegt dat hij zich niet gaat inhouden. als je niet wilt dat hij met andere meiden is waarom zeg je dat dan niet? als hij echt van je houd begrijpt hij dat vast wel.

ik heb trouwens een soort haat/angst voor dronken mensen en alcohol is eigenlijk iets waar ik snel aan denk.

Dank je wel voor je reactie, hij is 18 ik ben 17, ik bedoel meer dat hij op een vakantie is waar hij elke avond uitgaat, ofcourse met alcohol erbij, en daardoor dat er zoveel mensen zoenen omdat ze aangeschoten of dronken zijn. Ik heb zeker gezegd dat ik het niet leuk vind, maar hij geeft aan zich niet in te willen houden.


ja ik zou het echt uitmaken


Reageer